zondag 20 oktober 2013

The Photodairy

Ik ben op tijdens de voorbije week zo goed als niet bezig geweest met mijn blog, dit komt natuurlijk deels omdat ik ook maar een student ben dat haar school wil afmaken, en als je dat wil doen is elke dag met je blog bezig zijn geen goed plan, maar ik laat jullie niet helemaal in de steek want het is weer tijd voor een photodairy.


Ik was even vergeten hoe lelijk het weer soms kon zijn.

Onderweg naar stage met de tram,zie je die regen op dat raam?Verschrikkelijk!

Het koude weer betekent voor mij altijd rode kaakjes,dit valt nog mee,wacht maar tot in de winter

Zie eens wat ik terug vond!Een foto van toen ik 3 jaar was!

Chinchilla's zijn serieus één van de zachtste dieren die ik ooit al heb vast gehad!Deze foto is trouwens niet met mijn ipod getrokken maar met de gsm van een vriendin van mij, ik hou echt van het vak knaagdieren!

En Chiquita moest weer eens in bad,trouwens een kleine update over Chiquita; sinds woensdag zit ze bijna non-stop te kwispelen!

Nieuwe pantoffels,deze kocht ik in The Disney Store, deze waren misschien wat prijziger dan pantoffels van de New Look of Forever21, maar ik heb het er voor over!ze zitten echt lekker!En mijn Action pantoffels van vorige week?Die zijn uitsluitend voor in de auto!

Een close-upje van Minnie Mouse.

Ik had s'avonds plots last van slaaploosheid, ik was de hele tijd hyper en het was al elf uur, ik moet op zes uur op staan dus tot heel laat opblijven is nooit een goed plan, ik hoor vaak dat warme melk goed helpt om beter te slapen dus dat trucje paste ik even toe.

'Stoute Figaro!Op het aanrecht!' natuurlijk keuren wij dit niet goed maar we beseffen ook dat we het hem moeilijk kunnen afleren omdat hij het toch doet als we niet thuis zijn of het niet zien.En zijn eten staat in de keuken dus dus de keuken katvrij maken is geen optie.

Kijk, dit soort foto's trek je dus als je slaaploosheid hebt.

Vrijdag namiddag/avond opweg naar huis.

Zaterdagse auto uitstapjes met mijn vriend, het wordt een gewoonte, gisteren gingen we naar Wijnegem.

Meet my new boyfriend!!

Geweldig boek, allemaal bitchy uitspraken, ik heb het niet gekocht maar wel er even in gekeken.

Even een macdo'ke doen.

Perfecte schoenen voor een kleine Julie, even voor de duidelijkheid; ik ben niet zwanger en heb geen kinderen!

Waar mannen toch niet handig voor zijn!

Wachten in de 'Springfield' op mijn vriend die kleding aan het passen was.

William's nieuwe outfit, helemaal door mij gekozen!

Dit heeft mijn vriend nog cadeau gegeven; een Animal pluche.Deze gaat sowieso mee op drie daagse.

Wat hebben jullie deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen