zondag 13 oktober 2013

The Photodairy

Mijn week was niet zo bijzonder daarom heb ik ook belachelijk weinig foto's getrokken.Behalve gisteren dan, ik ben met mijn vriend de auto in gestapt en naar Nederland gereden; zonder een echte bestemming!



Ik hou van mijn Lion King trui, ik ben een echte Disney freak en daar schaam ik me niet voor!

Op instagram volgde plots de band 'Now What' me.Ik had nog nooit van ze gehoord dus ging ik eens luisteren op youtube, ze hebben we een aantal leuke liedjes.

Het wc-papier was op dus er zat niets anders op dat het wc-papier met grapjes dat ik ooit had gekregen te gebruiken.

Beste NMBS, bij deze vervloek ik u!


En hier was dus onze 'spontane' uitstap.Er was een soort tenteenstelling van 'voornamelijk' oude kinderwagens en toebehoren.

Chek deze kinderwagen van de jaren 30

Hoe kun je in Nederland komen zonder kaas te kopen?Niet!

Don't ask, maar ik vind dit dus een leuk gebouw!

Ik weet hier niets bij te zeggen.

William was in een plas modder gereden, op deze foto zie je het niet zo goed maar de hele linkerkant zat vol modderspetten.

Cripsy m&m's, wij zijn echte vreetzakken.

Een oud waterputje, deze was wel 200 meter diep!

Oud snoepwinkeltje.

Ik en een toverbol

Ik noem William 'vanwege zij krullen' altijd 'schaap',Er was nu toch toevallig een winkeltje dat alleen maar schapen spullen verkocht!

Visnuggets, door mijn vriend begin ik weer terug vis te eten!

In de action had ik ook nog pantoffels gekocht voor in de auto,ik ben zo'n type wat graag haar schoenen uit doet in de auto maar het wel snel koud krijgt

Het was bijzonder rustig op de terugweg naar huis.

Sad faces, ik wil terug.Natuurlijk is het niet zo ver natuurlijk 'Zeeland' maar benzine kost toch nog steeds geld en we zijn maar twee 'arme' studentjes.See you next time!

Oh trouwens, ik hou er van om 'foute' nummers mee te zingen met de radio, who's with me?

Wat hebben jullie deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen