maandag 7 oktober 2013

The fiftees look


Een tijdje terug schreef ik hoe leuk ik de stijl van de fiftees wel niet vond,ik was trouwens ook echt jaloers op de mooie eyeliner van de vrouwen en hun mooie rode lippen.Na heel wat oefenden begin ik eindelijk de eyeliner truck onder de knie te krijgen,hoera!Om dit te vieren besloot ik een fiftees make-up look te maken plus een kleine haar tip.


Zoals altijd begon ik eerst met mijn gezicht te egaliseren, het is nu niet zo dat ik tonnen crème op mijn gezicht smeer maar een likje foundation kan voor mij zeker geen kwaad!Op mijn ogen heb ik een lichte oogschaduw gedaan voor net dat ietsje extra, een beetje als highlighter dus, en dan 'natuurlijk' de eyeliner, ik gebruik het liefst eyeliner in een stiftvorm, de mijne komt van H&M niet meteen de beste kwaliteit maar zeker een aanrader voor beginners!En rode lippen kunnen ook niet onderbreken.Zorg er voor dat er zo min mogelijk glans in zit, en vermijd glitters zeker!Om het geheel nog af te werken matteer ik mijn gezicht met een matte poeder.That's it!Geen blush,bronzer of andere van die toestanden.. 
 



Hoe kan je een fiftees look hebben zonder een kuif?Oke, mijn kuif heb ik iets of wat subtiel gedaan maar dan nog,ik heb hem!Een kuif maak je met een kammetje door middel van touperen 'aan je haar wortels verkeerd kammen, andersom,de verkeerde richting' vervolgens doe je er haarspray op;wees er niet té zuinig mee, mijn haar heb ik afgemaakt met een stukstof waar een ijzerdraad in zit 'ik weet niet hoe deze dingen heten'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen