donderdag 3 oktober 2013

Naturel VS Red VS Pink

Lippen,je kan ze in elke kleur kleuren die je wil, zelfs blauwe lipstick kan je vinden.Maar de meest verkochte kleuren zijn uiteraard roze,rood en naturel 'oftewel nude' dit is niet zo gek omdat dit ook de kleuren zijn die het dichtste bij echte lipkleuren aan leunen.Maar zijn die drie verschillende kleuren echt zo verschillend van elkaar?
Rood :Dit is echt een superclassy kleur die tegelijk ook een rocklook kan geven.Op één of andere manier vind ik brunettes vaak mooier met rode lippen dan blondines 'natuurlijk staan er ook blonde mensen met rode lippen 'zoals Taylor Momsen' maar die hebben toch vaak rood nodig met een soort ondertoon' rode lippen zijn vaak super mooi maar je moet er wel mee oppassen waar en wanneer je het draagt, door rode lippen zie je er vaak een pak ouder uit.

Nude: Ik ha niet liegen, ikzelf heb geen nude-lipstick dus dit is even een foto zonder lipstick, tja wat kan ik zeggen over nude lippen?Ze geven je toch dat net iets extra voor als je je ogen heftig hebt opgemaakt en je toch je lippen wat extra wilt, een nude kleur hoeft niet perse je lipkleur te zijn, maar meer je lippen maar dan beter.Ik ben zelf al tevreden met mijn 'naakte lippen' dus vond ik dat ik nude lipstick geld verspilling was.

Roze:Ik vind dat roze echt zo'n heerlijke speelse kleur is.Het laat je er fris uit zien maar niet perse jonger.Roze lippen was een tijdje geleden echt voor mij iets dagelijks,nu is dat een beetje geminderd maar nu ik ro naar die foto van mezelf kijk heb ik weer zin om elke dag roze lipstick op te smeren.Al vind ik het meer iets voor in de zomervakantie.

Welke kleur draag jij het liefst op je lippen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen