zondag 6 oktober 2013

Photodairy

Heel interessant was mijn week niet, maar ik heb wel een aantal selfies en dergelijke getrokken met mijn ipod.Ik weet dat ik nu deze post op een zondag maak en aan de ene kant wil ik dit wel weekelijks op zondag doen,maar ik vind het dan ook zo pushend, je wordt verplicht op je hele week op foto's vast te stellen, maar misschien doe ik het wel om de twee weken.En als ik meerdere heb om de week, we zien nog wel....

Mijn nieuwe ipod hoesje, hier zie je ook een glimp van mijn 'ahum' sexy pyjama

Ik ging met mijn vriend pita eten en dan naar de cinema, we hebben Elysium gezien, ik vond het tegen vallen: ik ben zelfs in de zaal in slaap gevallen.

Voor de eerste keer in mijn leven dronk ik Arizona, heel lekker trouwens!

Koud weer vraagt om warme dranken!

Eens in de zoveel tijd zoek in mijn kleerkast naar kleding die ik niet meer draag om deze aan het goede doel 'moeders voor moeders' te schenken.Plotseling viste ik ook nog eens een boekentas uit mijn kamer, eentje die nooit gebruikt was!

Nieuwe jas van New Look,met voering.Me likes!

Hit Me Up speel ik echt non-stop af in de auto van mijn vriend.Oh trouwens, mijn reactie 'Angry Josh = Cute' stond een tijdje in de beste reacties!!Maar uiteraard hoor ik dit liedje ook vaak thuis,op de computer.

Julie met een gekke bek, voor mij is het iets doodnormaal!

Ik ga elke dag naar school met de trein, maar omdat ik deze keer enkele stations vroeger was afgestapt om mijn vriend te kunnen zien kwam ik een uurtje later aan op een totaal ander perron, normaal kom ik altijd aan de bovenste perrons aan maar zit keer zat ik in de kelder, leuk hé?Zo'n plafonds met spiegels.Het station van Antwerpen blijft me verbazen!

Woehoo, ik begin met eyeliner overweg te kunnen!Het is niet perfect maar wel een begin!

Kattenoortjes 'rond de Halloween periode koop ik steeds nutteloze troep die leuk is!'

Ik haat het als ik geen internet heb!Maar wel leuke dino!

Cocktail time!Pisang is echt mijn favoriete cocktail,al vind ik het groene kleurtje nog steeds raar!Trouwens,valt het nog iemand op dat de belichting op mijn hand heel raar valt?Go home ipod,you're drunk!

Berry lips en eyeliner,me loves!

Huh?Wat doet in hemelsnaam een laser-bril op mijn kamer?

Chiquita is een soms toch wel een echte diva hoor!Dan heeft madam plots geen zin meer op te wandelen en moet ik haar dragen.

Brownies van Dr. Oetker maken.

Je bent nooit te oud op de pottenliker af te likken.Alleen vergeet ik steeds dat ik er soms wel misselijk van kan worden.

Chek hoe een leuke bodywarmer ik in de New Yorker heb gescoord, te cute!

Home-made brownies,mmm

Een voorproefje voor morgen!


Wat heb jij de afgelopen week gedaan??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen