maandag 29 juli 2013

Door de tijd heen met Hilary Duff

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe bepaalde cebrity's van kinderster zijn opgegroeid tot volwassenen.Hilary Duff was ookal begonnen als kinderster, ondertussen is ze al moeder.Ik vind haar echt een leuke actrice!Tijd om even in haar (film)verleden te kijken.

Hilary toen ze in haar eerste film 'When Casper Meets Wendy' speelde, herken je haar nog?
 
 Net voordat Hilary bekend werd.
 
 En toen was haar moment aangebroken!In 2001 kreeg ze de hoofdrol voor de tv-serie Lizzie McGuire, hierin heeft ze 4 jaar gespeelt.
 
Hilary in de film Cadet Kelly
 
En dan van Cadet Kelly naar Agent Cody Banks, je zou gedacht hebben dat Hilary eerder in actiefilms later zou spelen, ze heeft ons toch flink misleid!

 
Lizzie Mcguire The Movie vind ik persoonlijk nog een leuke film, dit heft vooral te maken met het feit dat het grotendeels in Rome is opgenomen maar ook een beetje omdat dit de eerste keer is dat we Hilary hoorde zingen.
 
 In de eerste iets serieuzere film 'Cheaper By The Dozen' het viel me ineens op dat Hilary in bijna elke film van haar 'tiener'jaren een froufrou heeft.
 
A Cinderella Story is ondertussen een klassieke chickflick geworden.Dit is de moderne versie van Assepoester

 
In Raise Your Voice konden we Hilary weer eens echt horen zingen, de film staat ook helemaal in het teken van muziek met een dramatisch randje aan.
 
Wat mij vooral opviel in The Perfect Man was dat we voor het eerst Hilary sinds een lange tijd zonder frou zagen, wat ziet ze er toch mooi uit!
 
In Cheaper By The Dozen 2 speelde Hilary natuurlijk weer het zelfde rolletje, een meisje dat nogal veel met beauty bezig is, in deze zelfs nog ietsje meer dan in de eerste.
 
In Materials Girls konden we Hilary samen met haar zus Haylie, de film viel niet zo in de smaak, ik vind het opzich nog een leuke film voor een meidenavondje.
 
In War.inc speelde Hilary voor het eerst een bad-ass rol, dat donkere haar alleen al doet haar er heel anders uitzien, zelf heb ik de film nog niet gezien.
 
Ook heb ik Stay Cool nooit gezien,maar ik moet toegeven;Hilary ziet er mooi uit!
 
Ik ga niet liegen; What Goes Up vond ik een heel slechte film!Maar Hilary zag er wel mooi uit!
 
In Greta speelt Hilary een rebelse 17-jarige, ik had er eerst mijn twijfels bij of Hilary misschien niet net iets te oud was om een meisje van 17 te spelen, maar toen ik hem zag besefte ik dat Hilary haar rol goed neerzette!

 
Beauty & The Briefcase spreekt me niet zo echt aan, ik heb ookal van vriendinnen die toch Hilary fan zien gehoord dat dit een enorme tegenvaller is!
 
Hilary in Bloodworth,ook nog niet gezien,ik moet er eens werk van maken!
 
Tot voor enkele minuten had ik nog eens nog nooit van She Wants Me gehoort!Maar ik wil hem wel kijken.
 
Wat vind jij van Hilary Duff?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen