vrijdag 5 juli 2013

Films aangeraden door:ItsJulieTime

Het is zomer, maar met dat weer zou je dat niet meteen zeggen.Door al die regen is het liefste wat ik nu wil doen films kijken.Ik denk dat er meerderen van jullie ook zo denken dus besloot ik maar om enkele aan te raden.Ik heb Sleepy Hollow niet in het lijstje gezet want als je de Movie Tag hebt gelezen ben je die waarschijnlijk al beu gehoord..



Fear Island is een spannende thriller over enkele jongeren die op een eiland hun vakantie gaan vieren met drank drugs en seks, na één avond blijkt dat er meer aan de hand is dan een leuk feestje, iemand heeft het namelijk op de jongeren gemunt.
Deze film zag ik voor de eerste keer een jaar terug op het eiland Corfu op mijn ipod, was toch wel wat eng omdat Corfu in feite ook een eiland is.

Als je de Disneyfilm Starstruck leuk vond zal je The Jerk Theory ook leuk vinden, deze film doet me er enorm aan denken maar is iets minder Disney-achtig en gaat op sommige momenten over wat serieuzere onderwerpen.Het gaat namelijk over de 'player' Adem die al enkele vriendinnetjes heeft gehad die plots smoor wordt op Molly, een meisje dat beslist heeft om maagd tot het huwelijk te blijven.Natuurlijk vind Adam die theorie maar niets.

Een foute maar wel leuke film is Big Stan, een plot heeft deze film niet echt het gaat over Stan die naar de gevangenis wordt gestuurd en de gevangenis zeg maar een beetje op zijn kop zet.Eigenlijk is dit zo'n slechte film dat het leuk is, ik lig elke keer weer strijk met de flauwe grappen in deze film.

Warm Bodies is de perfecte combinatie tussen spanning en komedie.Dit is een beetje de stoerdere zombie versie van Twilight maar met deze heb ik echt een aantal keren plat van het lachen gelegen.Als je niet tegen horror kunt zou ik deze wel niet aanraden want er komt best veel bloed in voor.

Edward Scissorhands is een klassieker als je Tim Burton fan bent.Het is een heel grappige komedie die toch wel een dramatisch kantje heeft.Het gaat over Edward die jaren lang alleen in een kasteel heeft geleefd, op een dag komt Peg hem uit het kasteel halen en neemt hem mee naar de 'bewoonde' wereld, waar Edward allemaal dingen ziet die hij nooit eerder heeft gezien, er is één probleem: hij heeft geen echte handen.

Oh Tim, hoe doe je dat toch?Altijd zo'n leuke films maken.Met Dark Shadows bewees Tim Burtonnog maar eens dat hij samen met Johnny Depp een super duo vormt.Dit keer is Johnny een vampier die na 2 eeuwen onder de grond te zitten weer boven komt.In die 2 eeuw is er natuurlijk veel verandert en daaraan zal hij zich moeten aanpassen, maar ook aan het feit dat hij vampier is zal er toch wat moeten veranderen.

We Bought A Zoo is een leuke familie film gebaseerd op een waargebeurd verhaal.Zoals de tittel het al zegt gaat het over een gezin van twee kinderen en een vader die een zoo hebben gekocht.Na het zien van deze film wou ik een een zoo.Nu alleen mijn vriend nog overtuigen.

Wat is jou lievelings film?

1 opmerking:

  1. Warm Bodies: ben ik heen geweest echt leuk! Ik heb er ook een blog bericht over gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen