zaterdag 27 juli 2013

Photodairy : fietsvakantie

Vandaag is het weer tijd voor een photodairy, dit keer een speciale want ik ben sinds gisteren terug in Antwerpen van een weekje fietsen naar Nederland met mijn vriend,we hebben het er gezellig gehad en ik heb natuurlijk enkele foto's gemaakt waarvan ik er een paar met jullie wil delen!


Lillo was het eerste dorpje waar we een stop maakte, het is een klein schattig dorpje dat nog net in de provincie Antwerpen ligt.

Deze weg is net over de grens van België en Nederland,ik moet zeggen dat dat gevoel me toch wel positieve kriebels bezorgde, ik was gewoon naar Nederland gefietst!

Mooi weiland!Als je goed kijkt zie je links koeien.

Rilland, onze eerste plaats waar we gingen overnachten.Ik was wel blij toen we aankwamen, ik ben het niet echt gewend om lange afstanden te fietsen,deze foto werd gemaakt door een vriendelijke bewoner

Aangekomen op de camping viel me dit bord meteen op 'springen op eigen risico' dat klinkt veilig!

Weer een mooi weiland vlak naast onze camping!Ik ben zelf een stadsmeisje en heb denk ik nog nooit zo veel weilanden als deze week gezien denk ik.

Gekke bekken trekken.

Ons eerste avond eten: worst,appelmoes,worteltjes,erwtjes en gestoofde ajuin.

De volgende morgen wouden we vroeg vertrekken,alles stond klaar en plots begaf het achter wiel van mijn vriend zijn fiets het,gelukkig was er in Rilland een fietsenmaker.

Opweg naar Kattendijke!

Deze foto is 'logisch' door mijn vriend getrokken, dit is een van mijn persoonlijke favorieten.

Voor de geinteseerde: ik heb een Batavus Diva, heel goede fiets!

In de Albert Hein van Goes waren ze Disney filmpjes aan het afspelen, mijn avond eten was plots minder belangrijk!

Ik had het koud!

Omdat het koud was had mijn vriend van een soepblik een vuurtonnetje gemaakt, later die avond werd het ook duidelijk waarom het koud was, er was een zware regenbui op komst,ik ben zo'n 5 keer wakker geworden, en elke keer was er regen!

Ons ontbijt, op de camping waar we verbleven kon je een eitje voor 20 cent kopen!Dat is bijna niets!

We gingen een dagje Goes doen, maar voordat we Goes inreden botste we op deze 'niet zo vriendelijke' ganzen, zo probeerde ons namelijk aan te vallen.

Leuke ijspotjes mijn 2 favorieten kun je misschien raden: de kat en de dwerg

Ik heb nu toch spijt dat ik deze hoed niet heb gekocht, jammer dat er geen Xenos in België is,als het aan mij lag,was er morgen eentje in Antwerpen

'Zwemvleugels' in België noemen we ze zwembandjes.

Weg naar het Stomme Kruis, we dachten eerst dat het een grapje was!

En dan wordt plots mijn fiets als droogrek gebruikt!

De tortellinie was lekker, met Italiaans eten maak je me altijd blij!

We gingen even onze armen vergelijken om te zien wie het bruinst was, wie vindt jij het bruinst?

Alweer een eitje als ontbijt!

Bananenvla met hagelslag.Ik en mijn vriend zijn verslaaft geraakt aan vla, elke dag hadden we een bus op!

Warme chocomelk is altijd lekker!Zelfs in de zomer!

Op onze terugweg naar Rilland stopte we bij allemaal verschillende schattige dorpjes, Wemeldinge was daar één van!

Schattige jonge baardagamen in een dierenwinkel, sinds ik dierenzorg die vind ik sommige dieren interessanter dan daarvoor zoals reptielen.

Voor het eerst sinds een lange tijd 'ik denk van het lager' had ik weer eens een maatje op,het was vreemd maar wel lekker

Een zelf gemaakte Bicky Burger,eigenlijk was het gewoon een burger maar we hadden zin om er 'Bicky' aan toe te voegen

Een mooie zonsondergang!

Zo; de laatste foto; terug opweg naar Antwerpen!

Heb jij al een leuke vakantie gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen