zaterdag 13 juli 2013

The Photodairy

Ik vond dat het weer eens tijd was voor een photodairy,hierin laat ik zien wat ik de voorbije weken of dagen heb gedaan door middel van foto's van mijn ipod, er is geen vaste datum wanneer ik deze post maak, ik doe dit gewoon waneer ik er lekker zelf zin in heb.Ik heb de laatse tijd best weinig foto's gemaakt maar ach,misschien beter kort een krachtig dan lang en saai.

We gingen naar den Aldi voor brood,water en nog ene paar dingen,we kwamen buiten met ietsje veelmeer spullen dan gedacht, op de foto lijkt het nog mee te vallen maar dat was het toch niet...

En weereens wandelen met Chiquita, door haar kom ik veel vaker buiten.Ze heeft al veel vooruitgang gemaakt want 3 maand geleden durfde ze niet aan op straat te lopen,Chiquita is al 7 kaar jaar we hebben ze in huis genomen.

Deze foto vond ik te cute!Chiquita tussen de plantjes.

Edward Scissorhands kijken, Tim Burton maakt toch keer op keer weer leuke films; hoe doet hij dat toch?
Ik heb de Eiffeltoren in mijn oorlel!

Lekker knuffelen met mijn meisje.

Oh Sint-Anneke strand wat hou ik toch van je!Voor het ultieme vakantie gevoel moet ik maar een kwartiertje fietsen.Op deze foto zie je niet echt veel van het 'strand' maar mensen die in Antwerpen wonen weten wel wat ik bedoel.

Nieuwe top van Brandy Melville,met open rug,zeker een aanrader voor in de zomer,zo krijg je toch ,g een bruin ruggetje.

Een poging om mijn haar te krullen, ik vind dat het nog meevalt voor een beginnen,acht ja oefenen baart kunst!

 Beautiful Creatures op de laptop kijken, ja ik beken; ik download zo nu en dan een illegaal een film maar ik val nog goed mee want ik heb zeker over de 100 films in mijn kast staan.

Een grote bak popcorn van den Aldi ofcourse.Goedkoop maar oh zo lekker.En geloof me als ik een grote bak popcorn zeg ik dit ook daadwerkelijk een grote bak.

Mijn verslaving van het moment: Marianas Trench.Ik heb mijn vriend al een beetje enorm gek gemaakt; ik zit bijna 24 op 24 liedjes van hun te zingen, het verbaast me dat ik het nog net niet in mijn slaap doe.

Deze foto is héél onduidelijk; het is een brandwondje in mijn nek!Ik wou mijn weer krullen en het lukte niet,ik raakte gefrustreerd en botste met de rand tegen mijn nek...pijn!

Niet veel foto's zoals ik al zei...Maar ach de komende dagen zullen hopelijk wat interessanter worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen