maandag 22 juli 2013

Liedjes van het moment

Ik had zin om weer eens zin om een 'liedjes van het moment' blogpost te maken.De laatste tijd luister ik vooral zogezegde emobandjes 'volgens een vriendin van mij.Ik denk dat een paar van de liedjes in de lijst een beetje voorspelbaar zullen zijn, maar dat maakt niet uit, zolang ik er maar naar luister!



Natuurlijk kon Marianas Trench niet in deze lijst ontbreken ik heb me ingehouden en maar 2 liedjes van hun gekozen.

Lover Dearest is geen liefdes lied voor een meisje!Dit was oorspronkelijk een brief die leadzanger Josh had geschreven toen hij in rehab was, het is geen brief naar zijn familie maar naar zijn drugs zelf.Het is een heel emotioneel liedje en ik vind het ook knap dat Josh hier ook voor uit komt dat hij vroeger verslaaft is maar maakt elke keer weer duidelijk dat hij niemand drugs aanraad.


Van een diep emotioneel liedje naar een vrolijk liedje: Celebrity Status, veel mensen zoeken naar veel betekenissen in dit liedje, zelfs onderandere naar stukken waar Josh eventueel over zijn vroegere verslaving zingt.Ik let er eerlijk gezegt hier niet zo enorm op.Ik vind het liedje leuk en let natuurlijk wel op de tekst maar ik zoek er hier niet te veel achter.



Oke even voor de duidelijkheid;ja dit is alweer de zanger van MT,maar dit is Marians Trench niet!Over het algemeen hou ik niet zo van R&B maar dit is dan weer een uitzondering,natuurlijk heeft dat deels te maken omdat Josh er in mee zingt maar ook de stukken waarin hij niet mee zingt vind ik erg leuk!
Waarschuwing:deze videoclip bevat een heel klein beetje bloed


Jullie konden een week geleden al lezen dat ik naar Panic! At The Disco ga, ik heb besloten om weer eens meer nummer van hun te luisteren, niet dat ik dat er voor niet deed maar nu ik weet dat ik ze live ga zien luister ik net ietsje meer naar hun.Het valt me op dat ik vooral New Perspective erg leuk vind.
Waarschuwing: hier komen beelden in van de 'horror'film Jennifers Body


Ever Enough van A Rocket To The  Moon is een erg lief liedje, ook de videoclip vind ik super schattig, misschien herken je het meisje dat hier in meespeelt wel; Het is namelijk Debby Ryan.Vroeger keek ik af en toe naar The Suite Life On Deck en ik vond het grappig om haar eens in iets 'serieuzer' te zien.


Mr.Brightside is oud maar goud!Voor mij is dit een echte meezinger 'I Just Can't Look Its Killing Me'.


Om de lijst mee af te sluiten heb ik voor Call Your Friends van Zebrahead gekozenZebrahead is sowieso een van mijn favoriete groepen, het grappige is wel dat veel mensen dit niet verwachten als ze me zien.Maar Call Your Friends is dus het nieuwe nummer van Zebrahead en ik vind het geweldig.


Welke liedjes heb jij de laatste tijd veel geluisterd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen