zondag 14 juli 2013

R.I.P. Cory Monteith

Vandaag heb ik het nieuws vernomen dat Cory Monteith gestorven is, ookal ben ik geen  fan van Glee,was ik best wel geschokt door dit nieuws.
Vermoedelijk is hij gestorven aan een overdosis drugs en daarvan was ik nog meer geshockeerd omdat is gisteren een soort van Documentaire zag van Marianas Trench waarin Josh Ramsay op een bepaalt moment begint over zijn tijd toen hij zelf verslaaft was aan drugs, gelukkig heeft hij nog net op tijd kunnen stoppen maar voor Cory was het helaas te laat... echt jammer want een vriendin van mij die fan is van Glee liet me zo nu en dan is liedjes van hem horen en zijn stem was zeker niet slecht, maar het gaat natuurlijk niet alleen om de stem maar om de persoonlijkheid zelf, en als ik hem op foto's zie ziet hij er altijd zo vrolijk uit.
Vaarwel Cory!

Ik wens alle familie,vrienden en gleeks alle sterkte toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen