woensdag 3 juli 2013

Pretpark essentials

Enkele dagen geleden ben ik naar Bobbejaanland geweest, het maakt niet uit naar welk pretpark ik ga maar elke keer zijn er toch wel enkele spulletjes die ik mee moet hebben naar pretparken omdat die gewoon nodig zijn.
Ik neem naar pretparken liever geen handtas mee,doe mij maar een rugzakje, tegenwoordig kun je er heel leuke kopen in o.a . H&M, New Look en Forever21.

Jullie konden het al lezen in mijn photodairy maar ik neem altijd nootjes mee,nootjes is nu niet hoofdzakelijk maar wel iets om te snacken.Over het algemeen vind ik de snoepjes enz in pretparken nogal duur, voor een klein bakje m&m's is het al 5 euro!

Oke,ik zei net dat de snacks in een pretpark duur zijn maar het is toch o zo verleidelijk om een frietje daar te eten.Neem toch voor de veiligheid altijd wat cash geld mee,je weet nooit wat je nodig hebt.

Neem altijd een flesje drinken mee,als het warm word is het misschien zelfs beter om er 2 mee te nemen, word het snikheet?Stop deze flesjes dan de avond ervoor in de vriezer.

In Bobbejaanland was ik dit vergeten ik ik had er spijt van : een regenjas.In wateratracties word je negen van de tien keer nat, en mijn haar droogt heel traag.In Bobbejaanland zat ik vanvoor in de boomstammen en ik kwam er kleddernat uit, ik heb voor de rest van de dag met nat haar en een natte broek mogen rondlopen!

Leg alle leuke herinneringen vast op een fototoestel.Zorg er wel voor dat deze is opgeladen en dat je er een SD-card hebt inzitten, ja ik heb ervaring met platte toestellen in het begin van de dag, en dat is niet meteen leuk!

Lange wachtrijen en zon,die combinatie zorg toch wel meestal voor een verbrande huid.Neem daarom voor de veiligheid ook altijd zonnebrandcrème mee,we willen liever terug komen met een kleurtje inplaats van een verbrande huid.

Wat neem jij mee naar een pretpark? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen