donderdag 4 juli 2013

Mijn Parfum stash

Oke, ik noem dit eigenlijk mijn parfumstash, maar eigenlijk heb ik nog geen echte parfum in mijn bezit, enkel eau de toilette en eau de parfum, maar om het makkelijker te houden noem ik het mijn parfumstash.Het oudste pafum uit mijn stash is van denk ik 4 jaar geleden,niet echt goed ik weet het.

Laten we meteen beginnen met het nieuwste parfum dat ik heb; Loverdose.Ik heb deze voor mijn 17de verjaardag gekregen daarvoor had ik echt al ontelbare monsters van Loverdose gehad,ik ben nu bezig met het laatste monstertje.Dan ga ik deze gebruiken.Het is echt een heerlijk zoete geur.

Ik heb hier eerder al eens een artikel over geschreven, ookal is dit artikel meer dan een jaar oud toch is mijn mening nog het zelfde, over de geur maar ook over Katy zelf.
Ik hou van Disney, dat heb ik al vaak genoeg laten blijken, maar toch laat ik het nu weer blijken!In de H&M hadden ze een tijdje terug een beauty-collectie geïnspireert op sneeuwwitje, helaas waren de spullen in die van Antwerpen al gauw weg, toch vond ik nog deze eau de toilette (het staat er duidelijk op dus neem ik even de moeite om dat te schrijven).De geur van appel en vanille is altijd lekker ook in een parfum, het lijkt net of je appeltaart enkele minuten geleden bent gaan bakken.
Deze 5 geuren van Esssence heb ik even te samen genomen, ze ruiken allemaal heel lekker, alhoewel dat ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld was door Like A Jump In The Pool, maar voor de rest allemaal lekker, de geuren blijven alleen niet heel lang.Het formaat is super om mee te nemen op vakantie, zelf koop ik altijd liever kleine verpakkingen inplaatsvan de grote want die krijg ik toch nooit op.Like A Trip To NY is mijn favoriet ik durf bijna te wedden dat dit een geur is geïnspireerd op een geur van Bulgari
Leuk feitje het parfum ItsJulieTime bestaat al langer dan mijn blog, je kan het niet online kopen, ik heb deze ooit gemaakt met een workshop.Ik had er eigenlijk maar één bestelt maar toen kreeg ik er plots 2, ik ben nu al aan mijn 2de flacon bezig, deze geur is echt mijn geur!Zoet!
Eigenlijk heb ik dit parfum al heel lang maar gebruik ik het te weinig, shame on me!Het parfum zou ik eerder als bloemig omschrijven.De geur is sterk maar tegelijk ook subtiel.Het flesje vind ik vooral leuk!Toen ik deze in handen kreeg wou ik het liefst alle Harajuku Lovers parfums sparen maar het is toch bij deze ene gebleven.
Deze geur van Christina Agulera doet me denken aan Love van Harajuku Lovers, maar iets minder subtiel en vrouwlijker, hiervoor geld hetzelfde als bij Katy Perry, als ik ooit Christina op straat zou tegen komen zou ik zeker een handtekening vragen maar ik zou nooit geld uitgeven voor een concert van haar, of een cd.Dit was trouwens een cadeautje
Ik weet nog goed toen dat Black Star uitkwam van Avril Lavinge dat ik elke parfum zaak afliep omdat ik deze wou,uitendelijk verkochten ze deze gewoon bij het kruidvat!Ik heb deze een lange tijd echt elke dag gedragen maar nu zit deze een beetje achteraan in mijn stash niets te doen, ik moet echt eens beter mijn parfum gaan behandelen.
Same story met Forbidden Rose, elke dag gedragen tot ik hem even beu was en dan nooit meer gedragen, ik moet bekennen dat ik Black Star lekkerder vind maar dan nog, Julie,je mag je parfum niet zo verwaarlozen!Gelukkig heb ik Frozen Rose nooit gekocht want dan was dit weer het zelfde verhaal.
Deze enorm grote flacon met Nice van Mexx ik echt mijn geur een lange tijd geweest, ik had hier niet alleen een parfum van maar ook een deo en douchegel.Vreemd eigenlijk want ik ben meer voor de zoute geuren terwijl deze bloemig is.Nu is Loverdose echt mijn geur!

Wat is jou lievelings parfum?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen