vrijdag 19 juli 2013

Films aangeraden door ItsJulieTime deel 2

Ik kijk alle soorten filmgenres,van thriller, foute komedie, fantasie, animatie....Ik kijk het allemaal.Heel vaak vragen mensen ook aan mij of ik nog een leuke film weet omdat ze even niet weten welke film ze moeten zien.Vandaag raad ik jullie 5 films aan.


Dirty Girl,de naam klinkt alsof het een foute komedie is zoals American Pie maar dit is een soort avonturendrama.Het gaat over Danielle en meisje dat naar een speciaal onderwijs wordt gestuurt vanwege haar gedrag,daar leer ze Clarke.Op een gegeven moment besluiten Danielle en Clarke om de vader van Danielle op te zoeken.Helaas is dit niet bij de deur en moeten ze met de auto van de vader van Clarke naar hem opzoek gaan, en dat allemaal zonder enige ouderlijke toestemming.

Ik ben niet zo voor countrymuziek maar voor Country Strong maak ik een uitzondering.Het s een drama film met hier een daar een paar country-songs.Het gaat over countryzanger Kelly die een comeback tour maakt na bijna een jaar, ze heeft daarvoor in rehab gezeten maar die comeback lijkt niet zo simpel te gaan als geplant.


Kate & Leopold is een erg leuke komedie, je zou hem een beetje kunnen vergelijken met Dark Shadows maar dan zonder fantasie, of ja toch een heel klein beetje.Het gaat namelijk over Leopold uit 1876 die perongeluk in het jaar 2001 beland en dit brengt natuurlijk grappige taferelen.


The Others is een erg verwarrende thriller, maar daar hou ik wel van.Het is een beetje zoals Fear Island maar natuurlijk met een compleet ander verhaal, ik ga niet te veel verklappen, als je je afvraagt over hij gaat moet je hem gewoon zien,of de trailer kan je natuurlijk ook zien maar daar geraak je niet echt wijs van.


Af en toe een foute komedie...het moet kunnen!Fired Up is zeer leuk in zijn genre!Het gaat over de twee jongens Nick en Shawn die footbal spelen maar ze besluiten om zich in te schijven voor een cheerleaderkamp voor natuurlijk de aandacht van de meisjes.


Welke film vind jij een aanrader?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen