vrijdag 12 juli 2013

New Love : Marianas Trench!

Oke, ik merk van mezelf de laatste tijd dat ik toch best wel veel over Marianas Trench en Josh Ramsay praat, ik zit uren naar hun muziek te luisteren en ik ben het nog niet zat!Grappig, want onlangs nog schreef ik hoe ik zo'n erorme fan-girl was van Jonas Brothers,komt de fan-girl ik me weer naar boven?


Ik kende Marianas Trench al ruim meer dan een jaar,alhoewel 'kennen'?Ik kende alleen hun liedje Fallout.Maar op een of andere manier besloot ik onlangs om wat meer liedjes van hun te ontdekken, en ik moet toegeven; ik was meteen verkocht!En dat was niet alleen door hun muziek maar ook omdat ik Josh Ramsay ook wel een cutie vond ik enkele videoclips.Ik ben ook verslaaft aan BTS-filmpjes en ik merk echt wel dat ik ze zo'n grappige gasten vind, ze stralen echt gewoon de sympathie uit.Wist je trouwens dat Josh Ramsay er voor heeft gezorgt dat Carly Rae Jepsen bekent is geworden?Hij heeft de voor de eerste singel van Carly gezorgd 'nee niet Call Me Maybe maar Sour Candy'.
Nog een leuk weetje: Josh heeft een abnormale verslaving aan Cola Zero
Maar genoeg gepraat!Tijd voor muziek!









En het beste heb ik voor het laatste bewaard!De zangeres in dit filmpje is niet een echte zangeres maar had een wedstrijd gewonnen die Marianas Trench had georganiseerd.

Wat vind jij van Marianas Trench?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen