maandag 5 mei 2014

Fashion and shoes tag


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan,onlangs kwam ik deze tag tegen op de blog FloorFlawless en besloot hem over te nemen!Door deze tag neem je al het ware een klein kijkje in mijn kleerkast.


1. Waar staat je kledingkast?
Gewoon in mijn kamer.Het is een best ruime kast waar veel in kan.

2. Heb je naast je kledingkast ook nog andere plekken om je kleding op te bergen?
.Wanneer het zomer is 'verblijft' mijn winterkleding in een dozen in de kast van mijn ouders en andersom 'met de seizoenen dus' ook.

3. Staan je schoenen ook in je kledingkast, of staan ze op een andere plaats?
Ik ga misschien in het 'hok' op mijn terras een schoenen kast maken maar voorlopig slingeren ze zowat overal rond, ja dus ook in mijn kast.

4. Wat is het meest voorkomende kledingstuk in je kast? En hoeveel heb je daarvan?
Ik denk toch wel bloesjes , ik draag ze gewoon net ietsje te graag!

5. Welk kledingstuk draag je het vaakst?
Mijn zwarte leren vest, omdat het dit jaar een redelijk zachte winter was heb ik deze zowat het hele jaar rond gedragen

6. Wat is de meest voorkomende kleur in jouw kledingkast?
Ik heb 3 jaar in een school gezeten waar enkel zwart en witte kleding was toegestaan,ik heb best nog veel simpele zwarte shirts omdat ik ze niet kan weg doen omdat ze altijd wel van pas komen.

7. Draag je liever een rokje of een broek?
Hoewel ik rokken prachtig vind draag ik ze zelf niet zo vaak.Ik denk dat je bijna op één hand kan tellen hoeveel rokjes ik in één jaar draag, ik vind er gewoon nooit die bij me passen.

8. Welk kledingitem mis je nog in je kast?

9. Wat is je favoriete paar schoenen?
Mijn Vans in samenwerking met ASPCA 'een dieren organisatie' sinds ik deze heb draag ik bijna niets meer anders, ik ben er aan gehecht als een kind aan haar knuffel.


10. Kleding met een printje of een effen kleur?
Effen kleding.Begrijp me niet verkeerd: ik vind printjes prachtig!Maar als ik voor de rest van mijn leven zou moeten rond lopen met altijd een printje of altijd een effen kleur doe me dan maar een effen kleur.

11. Wat is het duurste item in je kast?
Zelf heb ik er niet voor betaald maar ik heb een best dure ketting ooit gekregen van mijn vader toen hij nog in de juwelen handel zat, ik wil zelfs de prijs niet weten!

12. Liever zwarte of witte kleding?
Zwart!Toen ik op die ene school met zwart/witte kleding zat droeg ik zo vaak zwart dat ik bijna vergat dat wit nog bestond.

13. Wat is je favoriete schoenenwinkel?
Vans store!Ik heb zelfs het nummer van de winkel in mijn gsm staan, zegt dat genoeg?Maar een Fish & Chips in de kammenstraat vind ik gewedig qua schoenen!'De kleding is daar natuurlijk ook heel mooi


14. Liever een maxi of een mini skirt?
Maxi skits vind ik bij sommige mensen prachtig, mijn moeder is best lang en heeft een paar, toen ik in Corfu eens eentje van haar leende zag ik er maar lomp uit, dus doe voor mij maar de mini skirt.

15. Wat is je kledingstijl? Stoer, lief, kleurrijk of iets anders?
De ene moment loop ik met combatboots en bandshirts de andere moment draag ik een jurkje met bloemetjes; ik heb verschillende stijlen maar ik hou toch altijd wel een stoer kantje.
16. Draag je liever pumps of gympen?
Gympen, ik heb wel pumps maar daar heb ik in een jaar niet meer opgelopen!

17. Wat is je favoriete kledingwinkel?
Ik heb niet perse een lievelingswinkel, ik loop gewoon een winkel binnen en zie of ze daar iets leuk hebben, zoniet: op naar de volgende winkel.

18. Wat is je favoriete accessoire? Ketting, sjaal, armband of iets anders?
Ik vind kettingen heel mooi, ze vertellen ook vaak iets over de persoon in kwestie.Ik draag ik nu heel veel mijn oorbellen met engelvleugels.

19. Liever een tuinbroek of een jumpsuit?
Ikzelf heb geen een van de twee maar ik vind een tuinbroek met korte pijpjes wel mooi, zeker wanneer nu het festival seizoen opkomt

20. Hoeveel paar schoenen heb je?
Ruw geschat zo'n 40?

21. Wat is je favoriete tas? En welke gebruik je het meest?
Dat doet me er aan denken!Ik ben dringend toe aan een nieuwe handtas, want bijna al mijn handtassen beginnen aan hun einde te komen.In de zomer van 2012 heb ik wel een heel leuke hantas met een kattenkop op gekocht die ik tegenwoordig weer vaak gebruik, maar er past niet zoveel in.

22. Welk kledingstuk kan haast niet in jouw kast ontbreken?
Geruite bloesjes; of gewoon ruitjes in het algemeen.

23. Wat is je laatst gekochte fashion item?
Een draken onesie...hoe charmant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen