donderdag 1 mei 2014

Films aangeraden door ItsJulieTime

Het was weeral een tijdje geleden dat ik zo'n soort blogpost had gemaakt 'van Halloween geleden denk ik' dus werd het weer eens tijd om films aan jullie aan te raden.Dit keer deel ik 5 films die ik heel goed vind, niet een bepaald thema maar gewoon; goede films 'of toch die ik leuk vind'

We bijten de spits af met Non-stop, een leuke thriller/actie met Liam Neeson, sowieso vind ik hem een heel goede acteur en in deze rol was hij weer super, het duurt wel even voordat je in het verhaal komt maar éénmaal je er in zit wordt je meegesleurd.


Deze films is voor kinderen bedoelt maar serieus: hij is eng!Ik heb het namelijk over de animatie film Coraline.Wie zich verwacht aan iets sneeuwwitjes-achtig kan maar beter niet kijken het is meer met sferen van Nightmare Before Christmas.


Ik ben de laatste tijd niet zo van de komedie's maar met School Of Rock heb ik toch goed gelachen.De eerste keer dat ik deze film zag was trouwens in school door een vervangster; eeuwig zal ik haar dankbaar zijn, ze heeft toen trouwens ook mijn muzikaal bijgeschaafd en positief!


De metro nemen is iets wat dagelijks gebeurt, volwassenen nemen hem, kinderen nemen hem , mensen met blauwe/bruine/groene ogen...iedereen neemt hem...ook terroristen en daar is niemand op voorbereid.In Red Line zie je hoe een terroristische aanslag plaats vind in een metro, alleen weet niemand wie de terrorist is...en of die persoon nog leeft.


Triple Dog is de wat meer bad-ass versie van The Sleepover, we hebben allemaal wel eens waarheid durven of doen gespeeld maar echt ver is het nooit gegaan, maar in Triple Dog zien we hoe ver je met durf spelletjes kan gaan, en wat je kan riskeren.

Welke film raad jij aan?

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen