vrijdag 30 mei 2014

Just Lili handtas

Een tijdje geleden vertelde ik jullie al in de 'Fashion and Shoes tag' dat ik dringend toe was aan een nieuwe handtas, de laatste handtas die ik kocht was alweer 1,5 jaar geleden en begint toch wat te verslijten. Ik heb deze tas echt met veel plezier gehad maar ik durf zelfs niet meer te gokken hoe lang het hendel het nog gaat volhouden.
Wat ik zeker wist was dat ik een 'nep' leren tas wou en het liefst in het zwart, deze tas zou dan zowel bij een een casual en een wat chiquere outfit staan, hij zou zowel gaan bij felle kleurtjes als bij donkere kleurtjes, past bij een girly outfit maar ook bij een stoere outfit, met andere woorden een handtas die helemaal 'mij' is.


Onlangs was ik met mijn vriend in Sac D'Anvers en zag een prachtige nep leren handtas van het merk 'Just Lili' er zaten gouden details aan en het was als liefde op het eerste zicht.Mijn vriend had ook door dat ik gewoon weg was van deze handtas en heeft hem als verjaardagscadeau gekocht.
In de handtas zelf zat ook nog een 'schouderlint' maar ik ben hier persoonlijk niet echt fan van dus heb ik bewust besloten deze niet te gebruiken, al zit hij nog altijd in mijn tas want 'je weer maar nooit'
De handtas is bes compact maar er past vrij veel in 'natuurlijk moet je niet verwachten dat je hem als weekend tas kan gebruiken' genoeg voor alles wat ik altijd mee sleur.
Het feit dat de tas nep-leer is maakt voor mij niet zoveel uit, al is het natuurlijk ergens wel goed om te weten dat hier geen dieren voor hebben moeten leiden, en als je je tas goed verzorgt het je er jaren plezier van 'en dit geld ook voor een nep-leren tas'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen