dinsdag 20 mei 2014

Magnum Store Antwerpen

Sinds deze zaterdag is de pop-up store van Magnum geopend in de stadsfeestzaal van Antwerpen. Dit concept was al eerder in andere grote steden zoals Amsterdam maar nu is deze pop-up store tijdelijk gevestigd in Antwerpen. En ik wou eens een kijkje nemen.



Het geen wat deze pop-up store zo uniek maakt is het feit dat deze op een platform  is gevestigd wat een champagne fles moet voorstellen.Ook zit er in 'de hal' van de Stadsfeestzaal een zit hoekje  waar je je ijsje lekker kan op likken, mensen die al vaker in de Stadsfeestzaal zijn geweest weten vast wel wat ik bedoel met 'de hal'
Het concept van de magnumstore houd namelijk in dat je je eigen ijsje creëert zodat het helemaal het perfecte ijsje voor jou is; je kiest 3 toppings en jou eigen ijsje is klaar!



Helaas heb ik zelf geen ijsje kunnen nemen wegens het feit dat ik al last had van mijn keel en ik van ijs nogal snel ziek wordt.
IJsjes kosten €4, redelijk prijzig voor een ijsje maar wel heel uniek.
De magnum store staat er maar tijdelijk dus als je een kijkje wilt nemen doe dat dan zeker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen