maandag 19 mei 2014

Photodairy

In maart beloofde ik om elke maand een 'Photodairy' te doen, dit was alweer 2 maand geleden.
Ik vergeet eigenlijk gewoon meestal foto's te maken en natuurlijk vergeet ik het maken van dit artikel ook.
Maar vandaag was het weer tijd voor een nieuwe photodairy!




Mijn make-up is heel charmant als ik uit de douche kom.
 

Perfect fridaynight!

Een smosje van de panos gaat er bij mij altijd in.

Examens zijn zo vermoeiend!Nog even doorbijten en ik ben er voorgoed vanaf!

Auto-selfie, ik merk dat ik het liefst selfies maak in de auto van William vanwege de blauwe ramen vanachter die een leuk effect geven.

Ticket voor halestorm!Het concert was trouwens heel leuk, ik stond vooraan.

Toen ik op een doodnormale woensdag met de trein naar huis ging zat er een camera ploeg in dezelfde coupé waar ik zat, het was namelijk voor de opnames van 'Iedereen beroemd', best wel grappig om eens mee te maken.

Om middenacht met Chiquita naar 'The Secret Circle' kijken ik heb heel seizoen 1 al 2 keer ondertussen uitgekeken, stiekem hoop ik toch nog dat ze een seizoen 2 gaan maken.

Mijn onesie van Primark, ik heb nog geen seconde spijt gehad, ik heb er ook nog eentje met een dino ze waren allebei 8 euro.

Op sportdag neem ik altijd genoeg drinken mee om mee af te koelen, en ja ik weet dat Energy drank niet goed is maar ik had het echt nodig!

Voor school moesten we een rondleiding geven op de kinderboerderij, ik zat in het konijnen groepje. Ook ik moest een sticker met mijn naam dragen zodat de kinderen mijn naam konden weten

Mijn jurkje van Forever21. Normaal gezien draag ik zogoed als nooit iets met bloemen print maar deze vind ik toch heel leuk.


Mijn nieuwe frambozen plant, dat wordt smullen!


1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen