dinsdag 13 mei 2014

Het moestuintje van de 4de verdieping

Ik was vroeger altijd jaloers op mijn leeftijdsgenootjes toen de lente aanbrak, wanneer het lente was ging iedereen wortels, zonnebloemen en andere planten in hun tuin platen; ik had nooit de echte mogelijkheid om dit te doen omdat ik namelijk op een appartement op de 4de verdieping woon.
Maar ik was er nooit opgekomen om deze tuin activiteiten op zijn terras te doen!Onlangs heb ik besloten om deze jeugdactiviteit in te halen.
De meeste van de bloempotten zaten al jaren in een hoekje van het huis gewoon stof te verzamelen, ik heb gelijk alle potten gepakt en ze goed gewassen.De potten zijn in verschillende formaten en kleuren wat er best rommelig uit ziet maar toch weer een heel leuk effect geeft!Toch hebben we nog wat potten bij gekocht bij Action.Vandaag deel ik met jullie wat foto's van mijn mini-tuin op het 4de verdiep!

In deze serre zitten er voornamelijk groenten, de zaden en serre is van Action, je had de serre ook in andere kleuren maar paars vond ik het leukste!Ik ben heel benieuwd naar de groenten.

Ook hebben we bij Aveve aardbeien gekocht naar deze ben ik heel benieuwd!

Dit hoefijzer vind ik een leuke decoratie op mijn terras, deze was nog van een paardrij-kamp waar in naar toe ben geweest in 2006, heel leuke herinnering!

Deze emmers zijn bedoelt om over te planten wanneer sommige van de platen te groot zijn voor de serre.Deze zijn ook van Action

Een paar leuke bloemetjes,alweer potten van Action

Ik ga jullie ge-updated houden over de groenten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen