maandag 26 mei 2014

Music of the moment

Hoelang geleden is het wel niet dat ik nog eens 'Music of the moment' heb geschreven?Lang geleden!
Ik heb een lange tijd een andere methode toegepast voor dit artiekel maar ik merk toch wel dat ik de 'oude' methode leuker vind omdat ik er dan ook een stukje over kan vertellen.


Ik luister ov het algemeen niet naar Drum and Bass, totdat ik Witchcraft van Pendulum beluisterde Wat een heerlijk ritme!


Sinds ik Halestorm live heb gezien ben ik nog meer fan van hun geworden. Daugthers of Darkness is altijd al mijn favoriet nummer van hun geweest maar live was het nog beter naar mijn menig vooral omdat voordat het liedje begon Lzzy een speech gaf waarin ze zei hoe niemand tegen 'ons' vrouwen kan zeggen wat te doen en wat niet.


This Song Saved My Life is een redelijk emotioneel nummer van Simple Plan. Ik hoor vaak hoe mensen zeggen hoe bepaalde artiesten en bands hun leven hebben gered en dan lachen andere mensen er mee, maar eigenlijk is dit totaal niet om mee te lachen. Dit lied is zo een prachtig nummer en als jij zelf ooit in zo'n situatie hebt gezeten zal je jezelf zeker herkennen in deze tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen