maandag 26 mei 2014

Photodairy

Na precies één week plaats ik weer een 'photodairy', hoera! Er komt weer wat structuur op mijn blog,ik kan niet beloven om wekelijks dit te doen maar ik zal het toch proberen, maar zoals jullie vast wel weten zit ik op school en heb dus niet altijd de tijd om van de meest random dingen foto's te maken.
Deze week is er niet veel bijzonders gebeurt alsnog heb ik genoeg foto's voor een artikel.


Mijn Lion King shirt!Ik draag deze nog steeds enorm vaak!

Ik was ziek en besloot om naar Mean Girls te kijken , wat een heerlijke klassieker blijft deze!

 Hoewel ik de dag er na nog steeds ziek was ging ik toch weer naar stage.

Die avond werd ik door William op gehaald, ik was bekaf maar toch wel blij dat ik naar stage was gegaan.

Chiquita!

Wachten op de tram, ik vind het trouwens heerlijk dat het s'morgens licht is want dat maakt het opstaan een stuk dragelijker. 

 Dwergschapen scheren!

Voor een taak van godsdienst moesten we een liedje rond het thema 'liefdesverdriet' kiezen, ik koos voor By Now van Marianas Trench, mijn leerkracht godsdienst geeft niet zo snel hoge punten dus ik was best trotst op het resultaat.

Milka met oreo; hemels!

Pickwick met granaatappel, best lekker maar niet heel bijzonder.

S'avonds was ik alleen thuis en kookte pasta met pesto. Ik merk dat ik het de laatste tijd steeds leuker en leuker vind om zelf te koken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen