zondag 25 mei 2014

Strapless bikini

Ik heb strapless bikini's altijd al prachtig gevonden maar ik had nooit de moed om er effectief ook eentje te kopen. Maar onlangs zag ik bij 'action' deze prachtige strapless bikini en ik kon het gewoon niet laten hem te laten liggen, hij was maar 6 euro dus al zou de bikini het maar één zomer overleven zou het niet zo verschrikkelijk erg zijn.
Ik heb de blauwe variant gekocht maar je had er ook roze, turquoise, oranje en waarschijnlijk nog wat kleurtjes, maar je moet wel snel zijn want er was er in mijn maat nog ééntje de andere waren XL. Een hoofdrede waarom ik deze bikini ook heel graag wou is het feit dat je door een strapless bikini overal egaal bruin wordt het nadeel is wel dat als je er mee in de zee zit dat het naar beneden gaat zakken, maar ik heb nog andere bikini's.




Heb jij een strapless bikini?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen