zondag 18 mei 2014

Waarom het leven makkelijker zou zijn als een sim

Nee, ik ben geen gamefreak! Ik was dit echter in mijn jonge puber jaren wel.
Onlangs had ik het met een vriendin van mij over allerlei spelen die we vroeger speelde en toen kwam sims ook aan de pas, we begonnen er namelijk over hoe simpel het leven soms zou zijn als het net zoals in een computer spel zou zijn, ik vond sommige zo grappig dat ik ze besloot met jullie te delen




Geld te kort? Een simpele cheatcode zorgt er voor dat ze er weer voor een dikke maand weer tegenaan kan.

Je omkleden gebeurt in een draai!Sta je op de springplak met al je kleding nog aan?In een draai heb jij je bikini aan.

Maakt niet uit of je een bikini of een dikke winterjas aan hebt, je hebt altijd wel plaats voor een krant.

Nooit meer een bad-hair day want je staat elke morgen sta je met het zelfde kapsel weer op als je bent gaan slapen.

Ook je make-up zit perfect en is zowel water, als wind en huil proof!

Je baby nooit geleerd om te praten/lopen of zinnelijk te zijn?No worries, want zodra ze kind zijn kunnen ze dit zelf.


Na een bad of douche ben je meteen weer droog, je heb geen handdoeken nodig!

In de zomer moeten je benen nooit geschoren worden want beenhaar groeit toch niet!

Je kan het hele jaar rond dezelfde outfit aan zonder hem te wassen.

Ookal heb je nog nooit een pan aangeraakt, als je genoeg leest in een kookboek kan je al kreeft maken!

Je hebt geen bouwvergunning nodig om je huis groter te maken!

De muren van je kamer een nieuw kleurtje gegeven?Je hebt geen last van verf geur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen