dinsdag 10 september 2013

De perfecte bh.

Oke, de reden waarom ik dit artikel maak is puur omdat ik mijn blog ook informatief wil gebruiken, ik merk de laatste tijd steeds vaker en vaker dat meisjes slechte bh's kopen en hier pas achter bijna een jaar achter komen.Een bh is maar een bh zou je kunnen denken maar het is van belang dat je de goede bh vind die bij je past, anders kun je even goed zonder rond lopen.


Onlangs kreeg ik de vraag van een 'mannelijke' vriend 'waarom dragen vrouwen bh's?' Even voor de duidelijkheid; BH is de afkorting van Borsten Houder, met andere woorden; het is dus bedoelt om je borsten 'recht' te houden zodanig dat je geen hangborsten krijgt 'moeten vrouwen met een A-cup dan geen bh dragen?'Jawel!Zelfs een A-cup kan na een tijdje beginnen doorhangen.

Hier zijn enkele tips om de goede bh te vinden, en nog enkele extra tips
-Koop geen bh als je menstruatie hebt of als je die binnenkort gaat krijgen, je borsten zijn dan sowieso opgezwollen en een beetje groter.
-Als je een push-up bh wilt koop dan een push-up, maar zeker geen te kleine bh.
-Chek altijd of de bh stevig is door eventjes wat te 'springen' in het pashokje.
-Wees niet bang om hulp van personeel te vragen, ze zien dagelijks vrouwen in bh's dus je kunt prima aan hun vragen of dit de goede maat voor je is eenmaal je hem hebt gepast.
-Als je perse wilt matchen met onderbroek kun je er even goed een goedkope kopen, aan een bh mag je meer geld uitgeven,dit is voor de steun, een onderbroek kan je even goed van één euro hebben.
-Voor meisjes met grote borsten, het spijt me maar stevigheid gaat voor schoonheid!
-Als je net in de groeifase bent moet je ook niet meteen de duurste nemen,eentje van de H&M is prima!Want de kans is groot dat je binnen enkele maanden toch weer een nieuwe moet gaan halen.

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen