woensdag 18 september 2013

Fifties

Believe it or not maar ik hou van de fifties!
Toen was curvy sexy, iedereen kon in die tijd in een bikini lopen.Meisjes waren girly maar hadden een stoer kantje, begrijp me niet verkeerd ik weet dat de fifties ook zijn moeilijke tijden heeft gehad maar dat wilt niet zeggen dat ik het niet leuk vind om naar fifties-achtige foto's te kijken.







Ofcourse kon dit fragment niet ontbreken, wie weet van welke videoclip dit is?Je krijgt een koekje als je het goed hebt!






2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's ^^! Gaaf dat je die stijl leuk vind!

    Ps. ik heb je getagd ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik vind 't ook super leuk! Soms droom ik echt weg naar die tijd en probeer ik me voor te stellen hoe alles er toen uit zag :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen