vrijdag 20 september 2013

My Thoughts About Some Celebs

Ik ben een een meisje met een eigen menig, en daar ben ik trots op!Vandaag ga ik eens mijn menig geven over enkele celebs, en omdat ik niet wil dat jullie de hele tijd denken 'hé?Wie is dat nu weer?' ga ik mijn gedachten over enkele bekendere popsterren zeggen die vast wel iedereen kent, hou je klaar want zonder dat ik het bedoel kan soms mijn mening grof zijn!



Taylor Swift
Oke, ik haat Taylor Swift helemaal niet, ik vind haar liedjes gewoon niet zo leuk.
Maar het valt me steeds vaker en vaker op dat Taylor zingt over mensen die haar ooit gekwetst hebben zoals in 'Mean'.Maar ben ik nu eigenlijk serieus de enige die graag Taylor eens wilt slaan om te zien of ze een liedje over me zou schrijven, ik weet dat dit zo enorm erg klinkt want ik ben totaal niet een gewelddadig persoon maar ik vraag het me serieus af.

Miley Cyrus
Kijk, ik vond Miley een heel leuke meid!In mei had ik zelfs nog een artikel over haar geschreven!Maar nu is ze toch te ver gegaan, en nee ik heb het niet over haar clip Wrecking Ball, want naakt is geen taboe meer in videoclips, ik heb het over haar optreden van de VMA'S, serieus wat was dat?

Britney Spears
Spears heeft veel ups, maar ook zeker en vast diepe downs gehad, ontdanks dat alles staat ze nog steeds sterk in haar schoenen, ik vind het echt heel knap wat ze allemaal heeft gedaan 'oke ze was geen voorbeeld maar ze is alsnog een echte topvrouw!'Maar ik vind de cover van Oops I Did It Again van Zebrahead wel leuker, als is die van Britney misschien qua vocaal wel beter.

Selena Gomez
Ook voor Selena geld dat ik ze vroeger heel leuk vond!Ik vind dat ze nog steeds heel leuk acteert maar sorry hoor ben ik de enige waarvan het opvalt dat toen The Jonas Brothers nog de hype waren dat ze toen samen was met Nick?En toen Bieber gekend geraakte was ze plots met hem samen, ik denk toch wel dat ze van de 'status' van andere een beetje meesnoept.

Demi Lovato
Ik vond haar vroeger heel leuk en nu nog!Haar muziek valt mee maar ik heb het vooral over haar persoonlijkheid, ze heeft het op jonge leeftijd erg moeilijk gehad en is er toch door gekomen.Ze is een enorm goed voorbeeld voor jonge en oudere meisjes.Ook wilt ze niet het super magere modelletje zijn en dat wist ze al op héél jonge leeftijd 'I Still Eat McDonalds' zong ze vrolijk in Lala Land.

Katy Perry
Ik vind Katy Perry persoonlijk echt een mooie vrouw!'Oke zonder make-up niet echt,maar boeien!'.Roar vind ik echt een superleuk nummer van haar,de clip is heerlijk kleurrijk en vol dieren 'i love it' ook blijft de tekst lekker lang hangen.You're Gonna Hear Me Ro-o-o-ar

Carly Rae Jepsen
Call Me Maybe is nu éénmaal lekker catchy en daar hou ik van, toen ik er was achter gekomen dat Josh Ramsay dit had geschreven was ik wel even verbaast, hij word amper genoemd en ik zou toch wel denken dat Call Me Maybe voor zijn band een sluipweg is om bekend te graken in Europa, maar nee Bieber gaat me alle dank lopen omdat hij het liedje op zijn twitter heeft gepost, ik vind het van Carly dan ook wel een beetje laf dat ze zo weinig over het mede-brein achter deze hit zegt...Een beetje ontdankbaar,niet?

Hoe denk jij over deze celebs??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen