donderdag 12 september 2013

Het laatste pilletje

Oke, ik heb onlangs al een update geschreven maar sinds gisterenavond heb ik 'voor mij dan' goed nieuws!
Ik zal maar eens beginnen met het feit dat ik nu al zo'n tien jaar relatine neem voor mijn ADHD, maar steeds vaker en vaker merkte ik dat is tijdens vriendinnenuitjes en uitstapjes niet echt veel plezier had dus had ik besloten om in de zomervakantie te stoppen met mijn medicatie, en eerlijk gezegd merkte niemand in mijn omgeving dat ik was gestopt.Ik heb dit dan gisteren ook eerlijk tegen mijn psychiater gezegd en toen stelde hij voor om te stoppen met de medicatie, ik zou het nog wel voor concentratie mogen gebruiken tijdens de examens.
Ik ben eerlijk gezegd echt blij dat ik eindelijk mezelf weer mag zijn, in de vakantie had ik zo veel meer plezier in alles en was ik niet zo 'tam'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen