maandag 30 september 2013

Creepy Doll Inspirerd make-up look

Halloween, over een maand is het al zo ver...i love it!Zelf vieren we het thuis nooit echt 'we halen wel een pompoen in huis en ik kijk s'avonds een horror film' maar ik vind het nog steeds leuk om in de sferen te zitten 'zo heeft Claire's bijvoorbeeld altijd leuke collecties uit' dus daarom besloot ik een inspired look voor Halloween te maken.Heel vroeg, i know, maar beter vroeg dan nooit!



Zal ik eerst maar even beginnen met hoe ik nu precies op deze look ben gekomen, ik vind sommige poppen sowieso al heel eng, maar de grootste inspiratie bron was toch wel de clip van Haven't Had Enough, van Marianas Trench, waar op het laatste de bandleden als poppen zijn 'omgetoverd' ik ga niet liegen, ik vind het zelf een enge scéne, dus daarom dat ik dacht 'ideaal voor Halloween!'

Voor deze look heb je niet veel nodig,en het kost ook amper tijd, dus is het ook prima voor een last-minut halloween look foundation,roze lippenstift en eyeliner.Je kan eventueel nepwimpers gebruiken maar dat heb ik zelf niet gedaan.

Zorg er allereerst voor dat je gezicht zo egaal mogelijk is door foundation, ja zelfs je lippen!
Oke goed, maak je met eyeliner kleine nepwimper-streepjes onder je ook, maak het niet te lang!Vervolgens trek je met je eyeliner vanuit je mondhoek een lijn naar beneden voor een soort notenkraker effect
Met je lippenstift 'stift' je alleen een beetje van het midden van je lippen.
Je kan voor deze stap ook echte blush kiezen maar om het matchent te maken gebruikte ik de lippenstift op mijn wangen, ga er een beetje met je blush kwast over.
En voila de creepy look is af!

Wat is jou leukste Halloween ervaring?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen