dinsdag 24 september 2013

Opmaken zonder spiegel

'Ik kan dit zo goed,dat ik het met mijn ogen toe kan!'Ken je deze uitspraak ook?
Wel ik ga niet zeggen dat ik een held in make-up ben, maar het is nu ook weer niet dat ik er enorm in zit te sukkelen en steeds opnieuw moet beginnen.Daarom dat het me wel eens leuk leek om mijn make-up zonder spiegel voor mij aan te brengen,blind dus.
Mag ik eerlijk zijn?Ik vind het nog heel goed meevallen, ik had het vele erger verwacht.Mijn wenkbrauwen zijn een echte ramp, maar voor de rest kan ik nog naar buiten met dit gezicht.
Misschien zie je niet op de foto wat er mis is met mijn wenkbrauwen maar ik zat met mijn oogpotlood boven mijn wenkbrauw, waardoor het een beetje leek alsof ik een splitsende wenkbrauw had, Oeps!

Hier zie je de wenkbrauw-ramp wel!


Kan jij blind je make-up doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen