zondag 1 september 2013

Essence nail art glow in the night top coat

Mijn eerste artikel dat ik ooit schreef ging over glow in the dark, daarin schreef ik ook dat ik een lakjes van claire's had gekocht, uiteindelijk was dit geen succes, het was nagellak voor blacklight, maar onlangs ging ik het nieuwe kruidvat filiaal binnen in Antwerpen en nam ook een kijkje naar de essence collectie tot mijn verbazing had essence nu ook een glow in the dark lakje, aangezien essence een echt budget merk ik kon ik het niet laten om ze mee naar huis te nemen

-even op voorhand: ik heb geen foto's van de het effect zelf kunnen trekken omdat geen enkele lens dat aan kon,die wij thuis hebben zelf de EOS cannon van mijn ouders niet!-

Het lakje is zoals je al kan zien in de tittel een top coat, maar je kan hem ook prima op 'naakte' nagel lakken, dat heb ik gedaan!
De substantie van de lak is een beetje anders dan ik gewend ben, wat in de richting van lijm!Ook voelen je nagels na het lakken niet alsof er een laagje lak op ligt, ergens is dit logisch want ik denk dat ze er toch heel wat producten bij moesten doen om het glow in the dark te maken.Na het eerste laagje is er niet veel te zien, jammer maar je kon het verwachten, na het tweede komt er al wat van,na het derde laagje zijn je nagels echt glow in the dark!
Super leuk lakje voor een super leuk prijsje!

Edit: ze peelen makkelijk af in warm water, ik ging in lekker warm badje en toen ik er uit kwam peelde er meteen 3 lakjes af!

Wat is jou favoriete top coat?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen