zaterdag 31 augustus 2013

Muziek van het moment

Vandaag ga ik eens met jullie die liedjes die ik de laatste tijd enorm veel heb geluisterd delen met jullie.Sommige zullen misschien wat voorspelbaar zijn maar dat maakt me nu eens echt niets uit!Ik heb besloten om de 5 meest beluisterde van de laatste tijd met jullie te delen, want als ik alle liedjes met jullie deel, dan ben ik nog lang bezig.
Om te beginnen Time I Ever Had van Amani Vice, ik heb al eens een keertje geschreven dat is meteen weg was van dit liedje.Het is eens een ander liedje dan de andere die ik meestal luister maar dat verandert niets aan het feit dat ik dit een leuk liedje vind, het refrein zingt lekker mee.

Een vrolijke melodie met een redelijk depressieve tekst, I love it!Het is zo heerlijk misleidend als je niet op de tekst let. Ik heb ookal enkele andere liedjes van Hollywood Undead opgezocht maar die vielen me redelijk hard tegen.


Ik wist dat Panic!At The Disco en fun. voor het zelfde platenlabel werkte maar ik wist niet echt wat ik moest denken toen ik hoorde dat ze een duet hadden, maar het eindresultaat is schittert!


Hoe kon deze lijst compleet zijn zonder Marianas Trench?Niet!De laatste tijd betrap ik mezelf er op dat ik enorm veel naar Feeling Smal luister, het is een van hun oudste nummers.Hierin zingt Josh over,jawel; zijn boulimia.Het zinnetje 'you're barely breathing i know what if its starting to show' blijft bij mij echt hangen.


Ja nog een liedje van Marianas Trench, het spijt me dat het me niet spijt!De clip van By Now is redelijk heftig en ik kan het verhaal achter deze clip niet helemaal ontrafelen maar volgens mij heeft dit deels met het drugs verleden van Josh te maken, door drugs geraak je helemaal in de war en weet je niet meer wat je echt wilt 'Sometimes The One You Want Is Not The One You Need'.De clip is ook redelijk heftig in vergelijking met de andere clips van hun.Maar serieus ik heb deze clip zo vaak afgespeelt!


Ik ben he-le-maal weg van het nieuwe album van Zebrahead, mijn favoriet is toch wel Public Enemy Number One.Het begin trekt al meteen mijn aandacht.


Be Your Everything is echt het schattigste liedje waar naar ik de afgelopen tijd heb geluisterd.De lyric video hierbij is ook heel leuk uitgewerkt met een schrift.Creatieve clips 'you know i love them!'

Welke liedjes luister jij de laatste tijd veel?

4 opmerkingen:

  1. Wow, Hollywood Undead, dat heb ik al lang niet meer geluisterd! Meteen even weer een youtube playlist aangezet haha
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze ken ik allemaal niet volgens mij. Ik ga ze eens opzoeken. Altijd leuk om weer nieuwe muziek te ontdekken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen