zondag 25 augustus 2013

Het gezonde alternatief voor geurkaarsen

Ik vind het lekker als mijn kamer goed ruikt, daarom stak ik zo nu en dan wel eens een geurkaarsje aan, maar ik ben er tot voor kort achtergekomen dat geurkaarsen niet zo gezond zijn, blijkbaar bevat de rook van deze 'lekkere' kaarsen giftige stoffen die ziektes zoals eczeem, astma en zelfs kanker kunnen veroorzaken.
Gelukkig is er voor de geurkaars een alternatief.


Scentchips!Om deze te gebruiken heb je ook een brandertje nodig, deze is opzich duurder dan een kaars maar geloof me als je een geuren maniak bent haal je er je geld na een tijd wel uit!Ook heb je een theelichtje nodig, ja een kaars!'Huh?Maar Julie zei je net niet dat kaarsen giftig zijn?' dit geld vooral voor geurkaarsen!

Scentchips kan je onder anderen in natuurwinkels kopen zoals essenza.Hoeveel je wilt kan je totaal zelf bepalen, je kan bijvoorbeeld een doosje van allemaal dezelfde geuren nemen maar je kan ook een totale mengelmoes doen, jij bepaalt!Het leuke is ook dat je kan kiezen hoe je de geur brand, één aparte geur of verschillende geuren zodat je bijvoorbeeld 'ik zeg maar' je kamer omtovert in een fruitwinkel!Jij bepaalt het allemaal zelf.

De scenechips ruiken echt heerlijk! het leuke aan de geur is dat deze niet word gemengd met de geur van rook, super toch?Ik ga wel niet rond de pot draaien ,desondanks dat geurkaarsen ongezond zijn ga ik de gene die ik nog heb opbranden maar daarna gebruik ik alleen nog maar scentchips!Nog iets positief is  dat alle kleurstoffen hierin plantaardig zijn.

Welke geuren vind jij lekker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen