zaterdag 17 augustus 2013

Teen Choice Awards

Dit artikel is met een beetje vertraging online gekomen omdat ik in Griekenland zat, toch wou ik een artikel maken over de rode loper van de Teen Choice Awards, waarom?Omdat ik van leuke kleding hou op award shows, en natuurlijk van mijn eigen menig te geven.


Lucy Hale,Wat een beauty!Ik heb echt het gevoel dat ze werkelijk met alles staat, zelf met een witte cropped top en een rok met hoge taille die subtiel zijn ziet ze er knallend uit, haar make-up of haar ziet er zelfs niet bijzonder uit,dat het wel is.

Jurken?Geef Demi Lovato maar een broek!Ik vind het eigenlijk nog wel een origineel idee, maar ik heb het gevoel dat Demi haar  vest iets te groot heeft gekocht en persoonlijk ben ik niet zo wild van de leren broek.Mijn totale mening:Leuk concept!Maar niet zo goed uitgewerkt.

Dat Miley geen good-girl meer is weten we al lang, toch doet ze er nog alles aan om er zeker van te zijn dat we dat niet vergeten.Nylonkousen, see-trought topje,leren rok, rode nagels?Chek chek chek, en dat dan nog wel op een award show!Ik vond deze look nog wel bij haar staan maar ik vraag me af of dit wel de juiste gelegenheid is.

Ook Paramore was van de partij, ik vind Hayley een super goede zangeres maar dat korte kopje is toch wel even wennen, ik vind de outfit die ze hebben aan getrokken 'alle drie' zeer goed bij passen alleen vraag ik me wel een beetje af wat dat vest-achtig dingetje bij Hayley doet, niet zo mijn ding.

Ook Selena Gomez was van de partij, niet met knalkleuren maar met een mooie donkere jurk met uitsnijdingen, toch heeft ze voor een klein kleurrijk detail gekozen, haar oorbellen zijn azuurblauw, zelfs haar schoenen zijn nude-kleurig.

Opvallend?Ja!Mooi?Dat is een ander paar mouwen.Ik vind opzich dat de rok van Lilly Collins nog mooi kon zijn maar ik vind het model totaal niets!De stof/print vind ik wel leuk!Maar zelfs haar haar vindt ik niet leuk!

Ashley Benson met bruin/rood haar, het wordt wennen, Als je van haarkleur verander verander ja 'als celeb' natuurlijk ook van kleding, blijkbaar is het nieuwe haar niet alleen voor ons maar ook voor Ashley zelf even wennen.De kleding is niet perse slecht maar ik weet dat deze Pretty Little Liar het veel beter kan!

Welke outfit is jou favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen