donderdag 8 augustus 2013

Mijn guilty pleasure: Astrid In Wonderland

Geef toe we hebben allemaal een guilty pleasure!Bij mij zijn dit vooral films maar serie's niet zo, behalve dan de realityreeks Astrid In Wonderland, het is zo fout dat het leuk is!Haar uitspraken zijn zo grappig, en dan de gezichten die ze er bij trekt.Ik weet dat ze soms overdreven acteert, maar misschien is dat net de rede dat dit mijn guilty pleasure is.Alleen hou ik mijn hart vast voor het nieuwe seizoen wat nu zonder Den John zal zijn, voor de mensen die het nog niet wisten; ze gaan scheiden.

Maar anyway,het leek me wel leuk om enkele van mijn favoriete afleveringen te laten zien.

Hawaï viert haar verjaardag, een van mijn favoriete scene's is de scene met het hoedje 'in het begin'.En natuurlijk haar eigen cadeau!En Hawaï geeft ook een leuke vakantiesfeer.


Kan jij je soms ook laten gaan in een supermarkt?Astrid en haar broer wel!Ik denk dat dit toch misschien wel mijn favoriete scene is(19.14)


Mijn vriend is in de paasvakantie naar Universal Studio's geweest,toen hij daar was kwam toevallig deze aflevering op tv!Daarom dat deze aflevering voor mij altijd een soort herinnering blijft.


Ik was even stil van 28.50.Waarom?Ik herkende mezelf hier enorm in tot voor vorig jaar ben ik drie jaar lang gepest geweest geweest op school.Ik had geen of toch weinig vriendinnen die me steunde, en die vriendinnen zag ik dan één keer in de maand.Gelukkig zit ik nu op een betere school.


Astrid en Laurens, wat een geweldig broer en zus duo!Een avondje gezellig naar de smurfen kijken?Chek!En welke smurf is Astrid? (17.53)


Zo dat waren dan drie van mijn favoriete afleveringen,helaas kan in de Disneyland aflevering niet vinden wel vond ik deze afbeelding
Nee,Astrid,dat ben ik!

Kijk jij wel eens naar Astrid In Wonderland?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen