dinsdag 6 augustus 2013

Wat zullen we lezen 10 dagen lang?

Wat doe ik vooral in Corfu?Zonnen!Ik ben niet echt het type dat uren op een strandstoel kan zitten maar op Corfu ligt dat net iets anders.
Maar toch,ik verveel me best snel dus wat doe ik tijdens het zonnen?Met een leuk muziekje een boek lezen.
Dit jaar neem ik naar Corfu 5 boeken mee, vorig jaar was ik zo dom geweest om er één mee te nemen van 233 pagina's die ik in één dag had uitgelezen, niet slim!


Om te beginnen: The Notebook.ja ik geef toe, ik ben zo'n type dat eerst de film ziet en dan het boek leest, waarom?Meestal heb ik nogeens niet door dat er een boek van bestaat!
Ik ben stiekem al beginnen te lezen en ik moet toegeven; het valt tegen!Het is erg langdradig en ik zit nog maar aan hoofdstuk drie!Toch even doorlezen en hopen dat er verbetering komt!Maar als het tegenvalt...het was maar 2.99, bij het kruidvat!

Stoppen met shoppen, de naam alleen al!Zelf ben ik niet zo'n grote shopper maar soms dan ga ik toch wel even uit mijn dak in een kledingzaak.Toen ik de achterkant las moest ik meteen denken aan Confessions Of A Shopaholic.Dit boek heb ik trouwens van de bib en ik kan niet wachten om hem te lezen,dit lijkt me echt een boek wat ik in een ruk uitlees!

Ik was in de bib en plots viel mijn oog op dit boek 'In Haar Schoenen' ik had geen flauw idee dat dit oorspronkelijk een boek was!Ik vind de film sowieso erg leuk dus het boek moet ik zeker hebben gelezen.

Vriendinnen voor altijd is van dezelfde schrijfster als 'in haar schoenen'.Toen ik de achterkant lasmoest ik meteen aan 'in haar schoenen' denken.Het gaat over twee totaal verschillende meisjes die toch beste vriendinnen zijn, maar dan krijgen ze ruzie en zien ze elkaar jaren niet.Doet toch een beetje aan 'In haar schoenen' denken?

En dan als laatste; Beautiful Creatures, de film had ik in februari met mijn vriend gezien, toen ik hoorde dat dit een boek was wou ik het meteen lezen, onlangs kwam ik deze tegen in de Hema(!) en ik moet toegeven; ik had het boek dunner verwacht.Maar misschien komt dat goed uit!

Welke boeken lees jij op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen