donderdag 22 augustus 2013

ROCKNROLLERR 'Mijn favoriete blog'

Bloggen is mijn hobby, niet alleen blogpost zelf maken maar ik geniet er telkens weer van om leuke post van andere te zien, mijn favoriete blog is die van Jenny, beter bekent als ROCKNROLLER.


Jenny schrijft zelf in het engels maar woont in Nederland.Op haar blog schrijft ze vooral over kleding en dan om specifiek te zijn 'kleding die ze zelf draagt'.Ik hou echt van haar stijl ze blijft me elke keer weer verbazen hoe een leuke outfits ze wel niet heeft en ikzelf haal er zo nu en dan inspiratie uit want ik heb zelf enkele kleding stukken die ze ook heeft.

Buiten kleding schrijft ze ook nog over andere dingen zoals concerten en andere events waar ze naar toe gaat, door haar heb ik Zebrahead leren kennen wat ondertussen mijn favoriete groep is!Ze heeft dus niet alleen een leuke kledingstijl maar ook een goede smaak qua muziek!
Ze is 'voor zo ver ik weet' ook lief!Ik heb haar nog nooit echt ontmoet en heb ook nog niet contact met haar gehad maar wel heeft ze een paar keer eens op mijn blog een reactie gepost, ik weet nog toen ze dat de eerste keer dat ik zo blij was als een kind dat net te horen krijgt dat ze naar plopsaland mag!Ik heb toen serieus enkele rondjes inmijn kamer gelopen van blijdschap.Stiekem hoop ik toch om haar ooit echt te mogen ontmoeten.

Al deze foto's zijn vanzelf sprekend niet van mij maar van Jenny zelf.

Wat is jou favoriete blog?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen