zondag 11 augustus 2013

L'oreal Matt & Messy Sea Salt Spay

Een beachy look, i love it!
Ik heb opzich al veel slag in mijn haar maar zoals ik al eerder zei,het kan altijd beter!Ik had al een paar keer over salt sprays gehoort, om eerlijk te zijn geloofde ik er toch niet zo enorm in, maar er waren zoveel mensen van enthousiast dat ik besloot om de salt spray toch een kansje te geven.
Mijn haar voor de 'zoutbehandeling ' het valt me nu pas op dat ik enorme wallen heb!Exuse me!Maar ik ga echt de foto's niet op nieuw maken.

Op de gebruiksaanwijzing stond bewerk voor onmiddellijke textuur, ach Julie,wat ben je toch slim!Het eerst opspuiten en dan lezen...in plaatst van het eerste te lezen, deze foto werd getrokken in de badkamer, en ik heb eerlijk gezegt geen idee waar daar de haar borstels zijn,ik gebruik altijd mijn eigen haarborstel van mijn kamer, dus inplaats van rustig naar mijn kamer te gaan voor een borstel besloot ik om het maar te bewerken met mijn vingers, chek mijn gezic!ht

Oke ik beken, ik vind het resultaat prachtig!Ook vind ik de geur best nog lekker, ik was enorm fout met mijn eerste gedacht over zout spray!

Gebruik jij wel eens saltspray?

1 opmerking:

  1. Woow mooi! Ik heb het nog nooit gebruikt, maar ik denk dat ik er ook maar eens een ga kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen