woensdag 21 augustus 2013

Irritantie 's op vakantie

De vakantie is bijna gedaan, aan de ene kant is dit super jammer, want aan de ene kant zou je het liefst van al elke maand op reis gaan en elke dag minstens ijsje eten en genieten van heerlijke cocktail's.Maar hier en daar zijn er ook weer wat irritante momenten die de vakantie mee brengen, vandaag deel ik met jullie mijn vakantie irritatie's


Kinderen op het vliegtuig die geen seconde stil kunnen zijn, en dan vooral als ze naast of achter jou zitten, voorbeeld: toen ik naar Corfu ging zat er achter mij een kind dat in mijn rug stampte, en als ik in slaap viel dan ging dat kind met zijn hand door mijn haar.Van mijn haar moet je afblijven!

Dat moment wanneer je merkt dat die ene cocktail toch ietsje straffer was dan je had gedacht.

Wanneer je met vriendinnen van school wilt afspreken past de datum bijna nooit, want dan ben jij weer of vakantie,dan is die ene vriendin op vakantie en als ze terug is is de andere op vakantie...

Muggen,als ze nu vet inplaats van bloed zouden zuigen zou het nog meevallen,maar niet alleen dat maar ook het feit dat het jeukt en dat ze je de hele nacht wakker houden.

Bomma's die denken dat ze het figuur nog hebben om in een monokini rond te lopen.

Je lievelingsserie neemt ook een tijdelijk pauze waardoor jij weer moet wachten en dan maar de oude afleveringen ziet.

chocolade die snel smelt én plakt



Geef toe; statussen op facebook zoals like als je nog wakker ben en ik verveel me worden afgezaagd.

Als je in een winkel een leuke bikini's ziet voor een spot prijsje in elke maat, behalve net niet in die van jou.

Mensen die ook naar het zelfde hotel gaan die duits/frans/spaans speken, wanneer jij één woordje in hun taal tegen hun zegt gaan ze er van uit dat je meteen alles kent.

Het feit dat hét zo warm is dat je niet kan slapen, maar zonder dekentje of iets anders over je heen slaap je ook niet!

Als je geen tuin hebt en op facebook leest hoeveel mensen er wel niet genieten in hun tuin van het weer, met een opblaasbaar zwembadje!

Je borsten die niet op hun plaats blijven in de bikini.


Wat is jou vakantie irritatie?

3 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen