vrijdag 9 augustus 2013

New Politics

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; ik ga Panic! At The Disco live zien!Ik kijk enorm uit naar het optreden en zit dagelijks naar liedjes van het te luisteren.Maar ik ben er ook achter gekomen dat niet alleen de hoofdact maar ook het voorprogramma een supergroep is 'New Politics'.
De band heeft ook al in het voorprogramma van o.a. Fall Out Boy gestaan.Ze zijn nog maar van 2009 bezig met hun carrière maar ze beginnen nu toch wel bekent te geraken in het wereldje van 'alternatieve rock'.
Nu wonen alle bandleden in Amerika maar oorspronkelijk is de groep afkomstig van Denemarken, misschien goed materiaal voor Eurovision volgend jaar?

Maar goed, over precies 3 maanden is het concert en ik ben erg onder de indruk van 'New Politics'.Ik had nog nooit van ze gehoort en besloot om op youtube wat liedjes te beluisteren; Ik was verkocht!
 Tijd voor wat muziek!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen