maandag 26 augustus 2013

Revieuw:Skin Booster kruidvat

Ik heb opzich best wel een gezonde huid maar ik ben en blijf een stadsmeisje.Alle gassen van auto's rondom me heen zijn niet altijd even goed voor mijn huid en ik heb natuurlijk nog wel last van pukkeltjes dus mijn huid kan zo nu en dan wel eens een oppepper gebruiken normaal gezien doe ik dit met masker op in het kruidvat botste ik op deze skin booster voor 1 à 2 euro.Meenemen en testen!

'Kruidvat Skin Booster hydrateerd de huid op intensieve wijze en geeft de huid een verfrissende oppepper. De toegevoegde natuurlijke mineralen zoals zink, magnesium en koper geven de huid een nieuwe vitaliteit. Pro vitamine B5 ondersteunt het herstel proces van de huid en verlicht huidirritatie. Resultaat: de huid ziet er frisser en stralender uit.
Klink allemaal wel heel mooi maar werkt het ook echt?Dit is mijn huid zonder de skin booster, op één of andere manier komen mijn onzuiverheden niet naar boven op de foto's

Voor

Na; let niet op mijn haar oké?

Volgens de gebruiksaanwijzing moet je met behulp van een tissue de hals van de ampul halen, de inhoud moet je in je handpalm druppen.Wat een vettig spul is dit!Ik heb het over mijn gezicht,nek en decolleté insmeert. Ik moet toegeven, de eerste minuut voel ik werkelijk dat mijn huid wordt opgepept maar dit oppep gevoel verdwijnt bijna even snel.Mijn huid is wel een beetje zachter maar ik merk buiten dat niet echt veel verschil, wel een lek alternatief voor een masker


Heb jij weleens de Skin Booster gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen