maandag 12 augustus 2013

Wenkbrauwen bij tekenen 'is het nodig?'

Ik ga niet liegen; ik heb gigantische wenkbrauwen en nu  valt het nog mee omdat ik het epileer om de zoveel tijd, maar moest ik dat niet doen zat ik hier met een unibrown.Daarom dus ook dat ik het allemaal onnodig vond om hem bij te kleuren maar onlangs kocht ik toch een wenkbrauwpotlood om een look te maken 'deze komt 20 Augustus online en ik wil er niet te veel over verklappen'.Maar geef dat potlood nu ook effectief verschil?




Mijn 'naakte wenkbrauwen'

Een wenkbrauw bijgetekend, de andere nog naakt.'Kan jij raden de welke dat is bijgetekend?

Full Face en 2 volle wenkbrauwen.

Wow!Het geeft dus effectief een verschil!Helaas zie je dit niet goed op de foto's Het maakt mijn wenkbrauwen niet perse dikker maar er komt wel meer model in.Het wenkbrauw potlood is trouwens van Essence 'dat merk gebruik ik bijna altijd als ik iets nieuws wil proberen qua make-up.


Teken jij je wenkbrauwen bij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen