zondag 4 augustus 2013

Its Talking Time!

Vandaag had ik eens zin om gewoon een beetje te babbelen/typen over mijn leven en alles wat er nu om me heen gebeurt.Soms moet ik dat gewoon even kunnen en aangezien dat bijna iedereen op vakantie is doe ik dat nu even tegen jullie via mijn laptopje.



Oke waar ga ik beginnen?Misschien wel bij het feit dat ik gewoon niet meer kan wachten tot 7 november om dan Panic! At The Disco live te zien.Ik ben niet echt een die-hard fan van hun maar vind hun liedjes wel enorm leuk een heb het album Vices And Virtues, maar even serieus; 20 euro valt toch reuze goed mee?In het sportpaleis betaal je voor bekendere artiesten iets van een 40 euro makkelijk!Ik kijk echt uit naar deze avond ik ga en met mijn vriend en ook nog met een vriendin 'Jacoba' naar toe.Het grappige is dat mijn vriend Panic!At The Disco nog eens niet kent maar aangezien ik er na toe ging wou hij wel mee.Het grappige aan de relatie van mij en mijn vriend is dat we qua muziek helemaal verschillen, zelf luistert hij het liefst naar dj's.

Ook ben ik aan het aftellen voor Corfu, nog even en ik ben daar weer!In het hotel waar we naar toe gaan is er wi-fi dus ik kan af en toe mijn blog updaten met leuke foto's.Alleen denk ik niet dat we een computer dit keer meenemen dus ik zal moeten bloggen via mijn ipod, dat betekent dus geen mooie opmaak van de tekst enz, maar dat zien we dan nog wel want wie weet nemen we toch nog de computer mee.
Oh trouwens ik ben sinds kort The Notebook beginnen te lezen maar ik moet zeggen dat het me een beetje tegen valt en dat het langdradig is, als er iemand hier van jullie ook The Notebook heeft gelezen; is alleen het begin langdradig want aangezien het zo langdradig is ben ik bijna nooit in de mood om het te lezen.
Nog een vraag voor jullie; wat zouden jullie nog graag op mijn blog zien?Mijn inspiratie geraakt een beetje op dus als er verzoekjes zijn ik hoor het graag.

Nog iets leuk; binnenkort wordt mijn terras vernieuwt ik ben het van plan om het in een kitsch stijl te doen;knal roze en met tuinkabouters, dat idee van die tuinkabouters heb ik al een tijdje en ondertussen heb ik er al twee,deze konden jullie zien in mijn Snow White inspired look, ik was trouwens erg tevreden met dat resultaat maar de foto's sloegen op niets, ik heb zelf een compacte Nikon coolpix, wat handig is voor uitjes zoals naar pretparken maar voor lookfoto's en product foto's is deze niet zo goed, voor product foto's gebruik ik meestal de camera van mijn ouders, die hebben zo'n grote Canon, stiekem wil ik deze ook maar ik vind hem nogal duur.

Zo dat was het dan zo'n beetje ik heb me heel hard ingehouden om niet te veel te zeggen want anders ben ik denk ik iets te land bezig

Hebben jullie nog iets te zeggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen