dinsdag 27 augustus 2013

Ik lijk op Lourdes?No Way

Al sinds mijn 12 jaar krijg ik wel eens te horen dat ik op Lourdes 'de dochter van Madonna' lijk, al 5 jaar aan een stuk blijf ik dit aanhoren van de kapper tot zelfs mijn eigen moeder.Ik vind ikzelf dat ik totaal niet op haar lijk!Maar kijk ik eigenlijk wel goed naar mezelf.
Het geen wat veel mensen vaak wel denken is dat ik moeite doe om op haar te lijken waar niets van waar is, ik droeg bijvoorbeeld rond de zelfde periode als Lourdes een beugel en we zijn ook allebei gek op Dr.Martens, ik wist dat nogeens niet tot iemand plots tegen me zei dat ik net dezelfde schoenen als Lourdes droeg.Ik weet nog goed dat ik ooit zei 'ik wil mijn haar blauw verven' en toen zei iemand tegen mij 'Ja,Lourdes wilt dat ook,ik heb dat ergens gelezen'.


Oke, ik geef het toe nu ik naar foto's van mij kijk van een paar jaar geleden en die vergelijk met die van Lourdes moet ik toch wel zeggen dat ik gelijkenissen zie, op de foto hierboven hebben we ongeveer het zelfde kapsel en onze neuzen zijn ongeveer het zelfde.Ik heb hierop ook een beugel maar dat zie je niet zo goed op de foto.
Ik vind het nu moeilijk om te zeggen of ik en Lourdes op elkaar lijken omdat ik zo'n dingen nu eenmaal niet gemakkelijk zeg, maar ik een paar jaar geleden leek ik inderdaad veel op haar!


Wie is jou look-a-like?my

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen