vrijdag 2 augustus 2013

By Now

Eindelijk!!De nieuwe videoclip van Marianas Trench is uitgekomen, ik moet zeggen deze jongens kunnen hun fans nogal laten wachten.Normaal gezien kwam de videoclip op 12 juli uit maar door technische storingen werd dit uitgesteld.
Marianas Trench is sowieso al één van mijn favoriete bands,ik vind By Now echt een pracht nummer.
Ik had me de clip helemaal anders voorgesteld, en toen ik de trailer zag wist ik niet aan wat ik me moet verwachten.De videoclip is helemaal anders dan de andere clips van het album Ever After.Hier over gesproken, dit was hun laatste clip voor dit album dus met andere woorden de 'Ever After Story' is afgelopen.

Oke,ik heb heel lang gewacht en ben s'nachts af en toe opgestaan maar op een of andere manier komt de video niet op youtube, wel  is de clip te zien op muchmusic.com.

En ja voor de mensen die zich het afvragen, ik heb deze clip vannacht om 10 na 12 gezien, geen spijt!
Wat vind jij van de nieuwe clip?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen