zaterdag 24 augustus 2013

Review :Nagellak remover pads Action

Onlangs was ik in de action 'een winkel waar ik zo goed als nooit kom'.Ik had al vaker gehoord dat ze daar best wel leuke beauty producten hadden voor amper geld, dus ik moest wel even gaan kijken.Mijn oog viel onder andere op deze nagellak pads, zelf gebruik in altijd een flesje met aceton van het kruidvat maar ik had toch eens zin om deze te testen.
Deze pads bevatten geen aceton wat veel gezonder is voor je nagels en de huid er rond om heen; aceton droogt het namelijk allemaal uit en als je een snijwondje bijvoorbeeld aan je vinger hebt is aceton ook geen pretje.De geur van aceton zou trouwens vervangen worden door de geur van aardbei, je had ook andere geuren maar die weet ik niet vanbuiten 'aardbei sprak me het meeste aan'.

Mijn nagels 'ik heb ze trouwens gelakt met Always On My Mint van Essence uit de Me & My Icecream  limetd edition lijn, niet zo'n goed lakje ik had hem zo'n acht uur op en hij begon al te chippen.Nee ik ben dus niet tevreden over dit lakje dus ze mocht het van mijn nagels af!'

De pads zijn echt flinter dun, hierdoor moet je ook enorm hard op je nagels drukken om ze er af te halen, maar na een tijdje is alle lak er wel af.Ze hebben zeker geen 'wat het spul ook mag zijn dat je nagellak er afhaalt?Ik gok op Propylene Carbonate' te veel er op gedaan, het is net genoeg van al mijn 10 nagels.Het ruikt inderdaad niet naar aceton, maar naar aardbei?Dan moet het toch een chemische aardbei zijn hoor!Wat het wel zeker doet is je nagels of huid er rond om niet uidrogen; sterker nog; je nagels worden voorzien van een vetlaagje!

Ik vind het wel iets handig om in je handtas te hebben, maar ik ben er niet echt wild van.Maar ik moet toegeven deze methode is veel gezonder voor je nagels.Voor 0.99 cent heb je twee potjes met 30 pads.

Hoe verwijder jij je nagellak?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen