maandag 5 augustus 2013

Haar experiment: slapen met een donut

Ik wil meer experimenteren met mijn haar!En dat bedoel ik niet in de zin van kleuren maar van kapsels, heel lang droeg ik alleen maar los haar en af en toe een staart sinds kort vind in het heerlijk om met mijn haar bezig te zijn, een paar nachten geleden kwam ik op het idee om is met een 'donut' in mijn haar te slapen.


Mijn haar voordat ik de donut er in deed, let alsjeblief niet te veel op mij moe hoofd, het was al laat!Zoals je kunt zien zitten er al golven in mijn haar maar het kan nog altijd beter!

Met de donut in mijn haar; ik heb het best rommelig gedaan.

Slaapwel!

Tadaa!Dit was de volgende morgen het resultaat!



Experimenteer jij soms wel eens met je haar?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen