dinsdag 13 augustus 2013

Tag:Firsts

Deze tag is oorspronkelijk bedoelt voor youtube video's.Maar ik heb al vaker geprobeerd om video's te maken en het is altijd een ramp; ik spreek alles verkeerd uit,begin spontaan te stotteren,ik begin dingens te zeggen die op niets slaan....Dus besloot ik maar op deze tag in een blogpost te verwerken



Eerste woord
Volgens mij ouders is dat papa.

Eerste beste vriendin
Eva, straks zal je iets meer over haar lezen!


Eerste huisdier

2 goudvissen,Jip en Janneke die waren er al van mijn geboorte, ik kan me nog herinneren dat we op mijn 5 jaar Berlioz kregen, hij was een straatkat die ons appartementsgebouw was binnen gelopen we besloten eerst om voor hem te zorgen tot we een eigenaar vonden,uiteindelijk is hij bij ons gebleven, en raad eens?Het was nooit een probleem tussen hem en de vissen


Eerste angst
Volgens mij is dat het donker,is het trouwens de of het donker?In ieder geval ben ik natuurlijk wel over die angst heen,maar tot mijn 7 heb ik met een nachtlampje geslapen


Eerste mentor

Hier in België gebruiken wij dit woord niet, maar ik ga er van uit dat dit een leerkracht is?Ik ga niet zomaar haar naam op internet zetten maar laten we het houden bij juf P.


Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd

Mijn vriend,het was niet zo'n spannend smsje dus van mij mogen jullie het allemaal weten 'Goedemorgen'


Eerste auto

Ik ben 17 en ben blij dat ik het had overleeft met de fietsvakantie in Nederland,voorlopig hoef ik even geen auto meer, wel hadden mijn ouders van mijn geboorte tot vorig jaar een citroën xantia, nu hebben we er geen vanwege medische redenen dat mijn ouders beide niet mogen rijden!

Eerste mobiel
Een openklabare Nokia, het had ook zo'n langwerpig lichtje dat oplichte als ik een sms had.


Eerste date

Ik heb alleen nog maar gedate met mijn vriend en daar ben ik blij om!Ik ben bijvoorbeeld wel eens met mijn beste vriend is naar de bioscoop geweest maar dat zie ik niet echt als date, alhoewel?Ik heb soms shoppingdate's met het mamaatje 


Eerste vriendje

William, dit is ook mijn huidige vriendje, we zijn nu bijna 2 jaar samen en mensen blijven me vragen; hoe doe je dat toch?


Eerste liefde

Als het echt gaat over echte liefde is dat natuurlijk William, maar ik had op mijn 12 een enorme celebrity crush op Joe Jonas.


Eerste Youtube video

Ik snap deze vraag niet echt?De eerste video die ik ooit op youtube had gezien was volgens mij iets van Funny Cats of iets in die aard.


Eerste persoon waarop je bent geabonneerd

Ik aboneer me niet zo heel snel op youtube dus om eerlijk te zijn weet ik dit ook niet.Maar ik gok op Grav3yardgirl

Eerste grote uitgave
Mijn ipod nano,ik heb deze niet meer maar hij toen iets over de 100.

Eerste baantje
Dat is het baantje wat ik momenteel heb, ik werk in een hondenwinkel als medewerkster ik doe er een beetje vanalles, van honden wassen tot ze verkopen

Eerste keer het land uit 
Ik heb het al vaker gezegd op blog maar ik ben 15 jaar achterelkaar naar de Italiaanse Alpen geweest, voor mij is dat mijn 2de thuis, ik heb daar zelfs mijn eerste vriendinnen leren kennen.De taalbarrière was voor ons nooit een probleem, we konden onze plan trekken, de laatste jaren hadden we in het Engels contact, ik mis Italië verschrikkelijk!Dit is mijn 2de jaar oprij dat ik er niet naar toe ga,vanwege de auto.gelukkig heb ik via facebook nog contact met de mensen daar.

Ga jij deze tag doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen