zondag 18 augustus 2013

Photodairy: Corfu

Het is weer tijd voor een photodairy, dit keer alleen maar foto's van mijn vakantie op Corfu, ik ga niet rond te pot draaien: de meeste foto's zijn door mijn ouders getrokken maar een aantal zijn ook door mij getrokken ' die waar ik niet op sta'.Ik moet wel zeggen, ik mis Corfu nu al een beetje.Dit is maar een klein deel van de foto's!


In het hotel waar wij verbleven was er een nestje kittens.Toen wij aankwamen waren ze volgens mij geschat drie dagen oud 'ik doe dierenzorg', uitendelijk had ik gelijk toen we het aan een werknemer vroeger.Zie dan!Dit is toch té cute!
De eerste dag ging ik al meteen paraseelen.Super leuke ervaring!Alleen had ik tijdens het paraseelen wat pijn in mijn rug.

Omdat wij all-in gasten waren nam ik elke avond een cocktail.Hmm


We besloten om voor een dag een motorbootje te huren, dit hoedje heb ik in een plaatselijk winkeltje daar gekocht, want we hadden gehoord dat alsje op het water gaat dat je dan beter. voor de veiligheid er eentje meeneemt, vorig jaar dachten we dat dit een beetje flauwekul was maar ik had toen afgezien.

Uitzichtje + boot

Dit soort foto's had ik al vaak op site's zoals WeHeartIt gezien,waarom ziet het er daar zo veel leuker uit?

Zwemmen in een echte blauwe zee!Stiekem had ik ergens gehoopt dat er plots een dolfijn zou opduiken maar dat was natuurlijk niet gebeurt, maar er is niets mis met een beetje veel dromen

Even nog een bewijs hoe blauwde zee wel is!

Twee keer in de week was er een tombola we besloten om mee te doen en kochten drie lotjes en wonnen daarbij ook nog eens drie keer!De cocktail was niet zo lekker en smaakte bitter.

In Corfu stad hadden ze oreo milkshake's 'Heaven!'

Dit was ons ochtent uitzicht

Elke avond was het avond animatie, op een of andere manier kozen ze altijd mij of 'meestal' mijn vader uit het publiek om mee te doen, hier mocht ik zitten op een fakier die op naalden ging liggen, ik ben de enige met een big-smile

Natuurlijk ging hij ook vuurspuwen.

Ook gingen wij mee met de BBQ-boot wat voor zich spreekt dat je een BQQ ging krijgen, ook stopte we bij verschillende plaatsen waar je kon zwemmen.Ik het begin vond ik het nog een beetje eng om van de boot af te springen

Een of ander schattig eilandje midden op zee

En weeral zwemmen, hier kon je als het ware in een grot zwemmen.Echt een leuke ervaring

Ik wil ook een blauwe zee in België!

Avond animatie: deze keer een buikdanseres, ook dit keer werd mijn vader uit het publiek gehaald, maar omdat hij er zelf om heeft gevraagd post ik geen foto's van hem online.

Daily cocktail-time

Griekseavond, dit keer werd ik uit het publiek gekozen om te dansen,meerdere mensen werden gekozen maar ik moest met de Griekse danser dansen terwijl de rest ons moest nadoen, ik vond het toch wel een tikje gênant 

Eventjes gek doen naast een palmboom

En opnieuw paraseelen, dit keer geen rug maar buik krampen, ik denk dat ik verkeerd 'zit'

Darten, ik zal mijn punten niet zeggen want die vielen zwaar tegen

Tijdens de 'kinderdisco'  kwam plots een hond op het podium, alle aandacht ging meteen naar de hond in plaats van naar de kinderen

En de laatste avond was aangebroken 

Mooie bruine rug.

De laatste zonsopgang

Op het vliegveld,dag Griekenland, ik ga je missen!


Zijn jullie al eens naar Corfu geweest?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen